پرداخت حقوق معوقه کارگران شرکتی شهرداری لاهیجان

شهردار لاهیجان با اشاره به مشکل مسدودی حساب حقوقی پرداخت حقوق کارگران حوزه نظافتی این نهاد گفت: امروز با رفع مشکل مسدوی و رسیدن نامه مربوطه، حقوق معوقه ماه جاری این کارگران پرداخت می شود.

به گزارش ایمنا؛ یوسف قیامتیان با بیان اینکه برخی از شکایت‌های حقوقی در خصوص طلب پیمانکاران در گذشته باعث شده بود که پرداخت حقوق کارگران شرکتی حوزه نظافت شهری شهرداری لاهیجان دچار اختلال شود، تصریح کرد: با پیگیری و همکاری دستگاه قضائی و پرداخت این مطالبات، امروز امکان پرداخت حقوق این کارگران فراهم شده است.

وی با اشاره به تسویه بدهی ۱۲۰ میلیارد ریالی شهرداری به تأمین اجتماعی تاکید کرد: با پرداخت این بدهی که از گذشته به مدیریت جدید شهرداری منتقل شده بود زمین توقیفی شهرداری آزاد شد.

شهردار لاهیجان تصریح کرد: برخی مطالبات کارکنان و شرکت‌های طرف قرارداد با شهرداری از گذشته باقی مانده است که در تلاش بوده‌ایم این مطالبات را پرداخت کنیم.

وی با اشاره به انتقاد شهروندان به هزینه عوارض نوسازی، گفت: احتمال اشتباه در محاسبه و اعلام متراژ وجود دارد و بر همین اساس نیز به بخش مربوطه دستور داده شده است حداکثر همکاری و مساعدت در خصوص اصلاح و رفع اشتباهات را با مراجعه کنندگان داشته باشند.

منبع: ایرنا

کد خبر 469237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.