روند جمع‌آوری پسماندهای بوشهر عادی است

سرپرست سازمان پسماند شهرداری بندر بوشهر گفت: با وجود ضعف عملکرد پیمانکار روند جمع آوری پسماندها در این شهر عادی است و انباشت زباله در برخی خیابان‌ها نیز ناشی از رعایت نکردن ساعت مناسب برای گذاشتن پسماند در بیرون از منزل است.

به گزارش ایمنا، مسعود غلامزاده فرد در این باره اظهار کرد: در بوشهر مشابه سایر شهرهای کشور پاکبانان از ساعت ۲۱ تا پنج بامداد عملیات جمع آوری پسماندها را در سطح شهر انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: جمع‌آوری پسماند در بوشهر به استثنا شب جمعه که در سطح محله‌ها انجام نمی‌شود در سایر شب‌ها در تمام محله‌ها و معابر اصلی انجام می‌گیرد.

سرپرست سازمان پسماند شهرداری بندر بوشهر ادامه داد: از شهروندان انتظار می‌رود پسماندهای خود را رأس ساعت ۲۱ بیرون از منزل بگذارند تا با جمع‌آوری در اسرع وقت شاهد انباشت پسماند در کوچه و معابر نباشیم.

وی گفت: وضعیت کنونی جمع‌آوری پسماند به دلیل ضعف پیمانکار ایده‌آل سازمان نبوده و بزودی روند جمع آوری نسبت به وضعیت نامطلوب ماه‌های اخیر بهبود می‌یابد.

غلامزاده فرد یادآور شد: با این حال با هدف ارتقا خدمات رسانی سازمان پسماند از ابتدا بهمن‌ماه همزمان با اتمام قرارداد پیمانکار کنونی با برگزاری مناقصه جدید نسبت به انتخاب دو پیمانکار مجزا برای مناطق یک و دو بوشهر اقدام می‌شود.

وی افزود: انتخاب پیمانکار مجزا برای مناطق یک و دو علاوه بر ایجاد فضای رقابتی برای پیمانکاران به ارتقا کیفیت خدمات رسانی سازمان پسماند به شهروندان نیز کمک شایانی خواهد کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 469229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.