دشمنی تمام نشدنی مانزانو؛ اولین اخراج مسی با پیراهن آبی اناری

لیونل مسی در جریان بازی سوپرجام اسپانیا با تصمیم بحث برانگیز مانزانو داور بازی از زمین اخراج شد و اولین کارت قرمز خود با لباس بارسا را دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از قضاوت‌های بحث برانگیز خسوس خیل مانزانو برای بارسلونا، انتخاب او به عنوان داور سوپرکاپ اسپانیا با اعتراض کاتالان‌ها همراه بود.

پس از پایان بازی، نام او به یکی از ترندهای توئیتر در کشور اسپانیا تبدیل شد و حتی تونی فریکسا (نامزد تصدی عنوان ریاست باشگاه) نیز قضاوت او را فاجعه بار نامید.

کاتالان‌ها دنی گارسیا را به دلیل برخورد خشن با دیونگ مستحق دریافت کارت زرد دوم می‌دانستند، اتفاقی که رخ نداد و در عوض، در دقایق پایانی و پس از بررسی تصاویر ویدئویی، کارت قرمز مانزانو مقابل دیدگان مسی قرار گرفت تا او پس از ۷۵۳ بازی در لباس بارسلونا، برای نخستین بار از زمین بازی اخراج شود.

به این ترتیب و پس از اخراج نیمار (دریافت ۲ کارت زرد به دلیل بستن بند کفش و خطا مقابل مالاگا) و سوارز (مقابل اتلتی، نیمه‌نهایی جام‌حذفی) در سال ۲۰۱۷، حالا خیل مانزانو، سابقه اخراج مثلث MSN را در کارنامه دارد.

بنا بر گزارش رسانه‌های مختلف کشور اسپانیا، پس از جلسه‌ای که برگزار خواهد شد، احتمال محرومیت ۲ تا ۴ جلسه‌ای مسی از دیدارهای آینده کاتالان‌ها نیز وجود خواهد داشت.

کد خبر 469211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.