کاهش روشنایی معابر چالوس برای جلوگیری از قطع گاز مشترکان خانگی

شهردار چالوس گفت: کاهش روشنایی معابر سطح شهر اقدامی برای جلوگیری از قطع برق مشترکان خانگی است و به مدت یک ماه ادامه دارد.

جعفر ردایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در سال‌های گذشته چالوس شب‌ها تاریک و کم نور بود که در زمینه شهرداری با نصب چراغ‌های جدید و کم مصرف تا حدودی این معضل را برطرف کرد البته روشنایی رینگ ۲ در روزهای آتی به شبکه متصل خواهد شد.

وی تصریح کرد: شهرداری علاوه بر تأمین چراغ‌های وسط بلوار به مبلغ دو میلیارد تومان جهت ایجاد شبکه با خرید و نصب تعداد ۲۵ اصله تیر برق، با اداره برق برای توسعه شبکه در این منطقه به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان مشارکت کرد.

شهردار چالوس با اشاره به طرح بازآفرینی اظهار کرد: طرح بازآفرینی شهر چالوس که شامل بازنگری در تعیین بافت فرسوده و ناکارآمد شهری و برنامه‌هایی برای توسعه محله‌های قدیمی شهر است به زودی در کمیسیون ماده ۵ به تصویب می‌رسد.

وی با بیان اینکه برای تسهیل در بخش سرمایه گذاری مسکن و به ویژه شناسایی نقاط مناسب شهر برای بلند مرتبه سازی با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی مشاور مطالعات بلند مرتبه سازی انتخاب شده است، خاطرنشان کرد: با تصویب این طرح تکلیف شهرداری، سرمایه گذاران و انبوه سازان برای انتخاب مناطق مناسب برای ساخت و ساز بلند مرتبه مشخص خواهد شد.

ردایی با بیان اینکه امکانات آتش نشانی چالوس برای ساختمان‌های با طبقات بالا کافی نیست، خاطرنشان کرد: در همین رابطه اخیراً بالابر تا ارتفاع ۲۲ متر خریداری کردیم البته لازم به ذکر است که یکی از شروط اخذ پایان کار در ساختمان‌های بالاتر از سه طبقه، نصب سیستم اطفای حریق است.

کد خبر 469167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.