آغاز پالایش اطلاعات متقاضیان مرحله سوم مسکن ملی

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: همزمان با آغاز پالایش اطلاعات متقاضیان مرحله سوم مسکن ملی، این افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی وضعیت ثبت نام خود را پیگیری کنند.

به گزارش ایمنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: سومین مرحله از ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن به مدت هفت روز برای استان اصفهان همزمان با سایر استان‌های کشور انجام پذیرفت و از روز جمعه ۲۶ دی‌ماه ۹۹ پالایش اطلاعات متقاضیان آغاز شده است.

وی افزود: در استان اصفهان ثبت نام متقاضیان در شهرهای فاقد ثبت‌نام در مراحل قبل و بر اساس ظرفیت‌های احصا شده برای ۱۶ شهر استان شامل آران و بیدگل، نجف آباد، نطنز، طرق‌رود، چرمهین، باغشاد، زاینده‌رود، دامنه، بوئین و میاندشت، جوشقان قالی، کامو و چوگان، مشکات، ونک، بی ده، باغ بهادران و جوزدان انجام شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: بررسی عدم دریافت زمین، مسکن و تسهیلات یارانه‌ای ثبت‌نام کنندگان از طریق سامانه فرم «ج» وزارت راه و شهرسازی انجام می‌شود و سابقه مالکیت از طریق سیستم ثبت اسناد و سامانه تسهیلات شبکه بانکی بررسی خواهد شد.

قاری‌قرآن تاکید کرد: ثبت‌نام در سامانه طرح اقدام ملی مسکن به معنای تأیید شرایط متقاضیان و تعهد ارائه واحد مسکونی به آنان نیست و با توجه به محدودیت تأمین اراضی پس از پالایش و احراز شرایط، متقاضیان نهایی به میزان ظرفیت احصا شده از بین متقاضیان تأیید شده انتخاب خواهند شد. لذا هر زمان که واجد شرایط نبودن متقاضی محرز گردد، از این طرح حذف می‌شود.

وی افزود: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که در مرحله سوم اقدام به ثبت نام کردند می‌توانند با مراجعه به بخش «مشاهده و پیگیری درخواست» در سامانه طرح اقدام ملی به آدرس tem.mrud.ir وضعیت ثبت نام خود را پیگیری کنند.

کد خبر 469148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.