هزینه ۲۳ میلیارد تومانی برای آسفالت معابر شهر اصفهان

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: برای اجرای پروژه‌های آسفالت این سازمان ۳۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که تاکنون ۲۳ میلیارد تومان معادل ۶۵ درصد اجرا شده و مابقی تا پایان سال انجام می‌شود.

مجید طرفه تابان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بودجه سال جاری سازمان عمران شهرداری ۲۰۳ میلیارد تومان است که تا پایان آذرماه ۱۸۱ میلیارد تومان آن معادل ۸۹ درصد جذب شده است.

وی افزود: جذب این میزان از بودجه در شرایط سخت اقتصادی کنونی یک رکورد محسوب می‌شود که با کمک مدیریت شهری محقق شده است.

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری اصفهان تصریح کرد: از مجموع ۲۰۳ میلیارد تومان بودجه سال جاری ۱۴۲ میلیارد تومان ویژه پروژه‌های عمرانی بوده که حدود ۱۰۲ درصد بودجه پروژه‌ها غیر از پروژه‌های آسفالت معابر سطح شهر، محقق شده است.

وی ادامه داد: برای اجرای پروژه‌های آسفالت این سازمان ۳۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که تاکنون ۲۳ میلیارد تومان معادل ۶۵ درصد اجرا شده و مابقی تا پایان سال انجام می‌شود.

طرفه تابان گفت: سازمان عمران شهرداری نزدیک به ۴۲۸ میلیارد تومان پروژه فعال دارد که بخشی از پروژه‌ها مربوط به حلقه حفاظتی شهر است.

وی با بیان اینکه بودجه سال آینده سازمان عمران با نظر هیئت مدیره ۳۰۰ میلیارد تومان پیشنهاد شده، مورد موافقت شورای سازمان قرار گرفته و در انتظار تصویب شورای شهر است، افزود: در صدد افزایش ۵۰ درصدی بودجه سازمان در سال آینده نسبت به سال‌جاری هستیم که در پیشبرد پروژه‌های عمرانی بسیار تأثیر گذار است.

وی تاکید کرد: در سال جاری علیرغم شرایط سخت اقتصادی، نوسان قیمت‌ها و تحریم‌ها چرخ فعالیت سازمان عمران با حمایت مدیریت شهری از گردش باز نایستاد و توانست با عزم جدی به فعالیت‌های عمرانی خود ادامه دهد.

کد خبر 469134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.