تراکتور _ استقلال/ سد تراکتور مقابل آبی‌ها برای صدرنشینی

تیم فوتبال تراکتور امروز از ساعت ۱۴:۳۰ میزبان تیم فوتبال استقلال است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال تراکتور امروز دو شنبه _ ۲۹ دی ماه و در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان تیم استقلال است.

دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال

ورزشگاه: یادگار امام تبریز

داوران: بیژن حیدری، حسن ظهیری، سید یعقوب حجتی و محمد رضا مدیرروستا.

کمک داور اضافی: کوپال ناظمی و مرتضی منصوریان.

ناظر: حسن کامرانی فر

آخرین دیدار: استقلال ۰ _ ۰ تراکتور

تیم فوتبال تراکتور در ۱۰ هفته اخیر چهار شکست، دو تساوی و چهار پیروزی به دست آورده که با ۱۶ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد. شاگردان شجاعی اگر بتوانند استقلال را از پیش رو بردارند با سپاهان و استقلال ۱۹ امتیازی خواهد شد، اگر نتیجه تساوی به دست آورد با ۱۸ امتیاز در همان رده چهارم قرار می‌گیرد و اگر از استقلال شکست بخورد، در صورت پیروزی تیم‌های گل گهر سیرجان، فولاد و نفت مسجد سلیمان جایگاه چهارمی خود را از دست خواهد داد. مربی تراکتور اعلام کرد: اشکان دژاگه و احسان حاج صفی که در بازی‌های اخیر تراکتور به علت مصدومیت این تیم را همراهی نکردند مشکلشان رفع شده و روبروی استقلال حضور خواهند داشت.

صدر جدول دوباره آبی می‌شود؟

در آن سوی میدان استقلال که از ۱۰ بازی یک شکست، چهار تساوی و پنج پیروزی به دست آورده و با ۱۹ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد اگر موفق شود تراکتور را شکست دهد با ۲۲ امتیاز صدر نشین لیگ خواهد شد، اگر به نتیجه تساوی رضایت دهد با ۲۰ امتیاز در رده دوم باقی می‌ماند و در صورت شکست با همین ۱۹ امتیاز در جایگاه دوم باقی خواهد ماند.

استقلال سبحان خاقانی، احمد موسوی و آرش رضاوند را به علت مصدومیت، فرشید باقری به دلیل بی انضباطی و هرویه میلیچ که از ایران رفته را در اختیار ندارد و تراکتور می‌تواند از نبود این بازیکنان سرشناس استقلال بهترین استفاده را داشته باشد.

تراکتور و استقلال فصل گذشته دو بار رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که در بازی رفت استقلال با نتیجه چهار بر دو تراکتور را شکست داد و در بازی برگشت دو تیم به تساوی رضایت دادند.

کد خبر 469093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.