نجات معجزه‌آسای یک جوان ۲۰ ساله در اثر مسمومیت با گاز شهری+عکس

سخنگوی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از مسمومیت یک جوان ۲۰ ساله در اثر انتشار گاز شهری و نجات وی به طرز معجزه‌آسایی خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص این حادثه، اظهار کرد: مرد جوان ۲۰ ساله‌ای با وضعیتی بسیار وخیم در ساعت ۱۹:۲۸ از خیابان عطار با آتش‌نشانی اصفهان تماس برقرار کرد اما توانایی بیان آدرس به طور کامل را نداشته و تنها توانسته نام خیابان عطار را بیاورد.

وی در تشریح جزئیات این حادثه افزود: مأموران آتش‌نشانی اصفهان از ایستگاه‌های شماره ۷ و ۲۴ بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و با مهارتی خاص و با انجام اقدامات عملیاتی هوشمندانه و تلاش بسیار توانستند محل دقیق این منزل مسکونی را شناسایی کنند و این جوان را که در دقایق پایانی زندگی بود در لحظات آخر از مرگ حتمی نجات دهند.

سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: به دلیل وجود انتشار گاز در منزل و امکان انفجار این عملیات از حساسیت بسیاری برخوردار بود و تهدید جانی بسیاری برای مأموران و ساکنان منطقه داشت به همین دلیل این عملیات با دقت بسیاری انجام شد و جوان مسموم شده در اثر انتشار گاز شهری به مأموران اورژانس تحویل داده شد.

وی اظهار کرد: مأموران آتش نشانی اقدام به تخلیه گاز از محل حادثه کردند، همچنین عوامل اداره گاز و مأموران انتظامی در محل حادثه حضور یافتند.

کاوه آهنگران در توصیه به شهروندان گفت: درزهای پنجره‌ها را به طور کامل نباید گرفت و برای منازل مسکونی هوارسان در نظر گرفته شود، همچنین به خروجی دودکش‌ها دقت لازم را داشته باشند.

کد خبر 469079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.