قتل یک جوان به دلیل اختلافات قدیمی

کشف ۲۰ میلیارد ریالی داروی قاچاق، به دام افتادن شرور سابقه‌دار توسط پلیس، دستگیری قاتل فراری، مصدوم شدن ۱۰ نفر بر اثر واژگونی اتوبوس و قتل جوان به دلیل اختلافات قدیمی را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف ۲۰ میلیارد ریال دارو و لوازم بهداشتی قاچاق در تهران خبر داد. علی ولی‌پور گودرزی اظهار کرد: با به دست آمدن اطلاعاتی در خصوص توزیع خارج از شبکه دارو و اقلام بهداشتی توسط متصدی داروخانه‌ای در حوالی غرب تهران تیمی از کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی ادامه داد: تحقیقات اولیه نشان از صحت خبر دریافتی داشت و به دست آمد مالک داروخانه با تهیه اقلام بهداشتی و دارویی به صورت قاچاق آن‌ها را خارج از شبکه توزیع در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه با هماهنگی‌های قضائی دستگیری متهم و بازرسی از داخل داروخانه از مرجع قضائی اخذ شد، افزود: تیمی از کارآگاهان به نشانی اعلامی اعزام شدند و با دستگیری متهم در بررسی از داخل این داروخانه ۱۲ هزار و ۱۸۸ عدد انواع دارو، ۳۰ هزار و ۷۰۰ عدد لوازم بهداشتی، سه هزار و ۶۰۰ سرنگ و یک هزار و ۹۲۰ قوطی شیرخشک قاچاق فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف شد.

وی با بیان اینکه متهم به مرجع قضائی معرفی و کالای کشف شده تحویل سازمان دارو و غذا شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال محاسبه کرده‌اند.

دستگیری شرور سابقه‌دار توسط پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری یک شرور سابقه‌دار که با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد وحشت اهالی منطقه عظیمیه شده بود، خبر داد.

محمد معظمی گودرزی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان توسط یک نفر از اراذل اوباش در منطقه عظیمیه بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۴ رسالت قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با حضور مأموران در محل گزارش شده مشخص شد که متهم با در دست داشتن قمه در معابر عمومی اقدام به عربده کشی، تظاهر به قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت در اذهان عمومی کرده و با حالت غیرعادی اقدام به شکستن شیشه خودروهای پارک شده در داخل خیابان می‌کند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: بلافاصله مأموران کلانتری ۱۴ رسالت با مشاهده شرور مورد نظر با هوشیاری و سرعت عمل در عملیاتی ضربتی این اوباش سابقه دار را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

وی با بیان اینکه این اوباش از سوی مراجع قضائی تحت تعقیب بوده، اظهار کرد: پس از به دام افتادن متهم به جرایم خود مبنی بر شرارت و بر هم زدن نظم عمومی اعتراف کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و به پلیس امنیت عمومی استان ارسال شد.

معظمی گودرزی اضافه کرد: اوباش سابقه‌دار و نامی به ویژه آن‌هایی که از زندان آزاد شده‌اند، تحت رصد و کنترل پلیس هستند و تمام تحرکات و فعالیت‌های آن‌ها به صورت نامحسوس کنترل می‌شود و در صورت ارتکاب جرم بلافاصله تحویل مراجع قضائی خواهند شد، استقرار نظم و امنیت در جامعه از وظایف ذاتی پلیس است و نیروی انتظامی در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومی را دارند برخورد می‌کند.

دستگیری قاتل فراری حین سرقت کابل برق

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: مأموران پاسگاه "چهارزبر" حین گشت زنی در یکی از روستاها به دو سارق برخورد کردند که با بالا رفتن از تیر چراغ برق مشغول سرقت سیم و کابل برق بودند.

محمدرضا آمویی ادامه داد: مأموران با دیدن این صحنه به سرعت خود را به سارقان رسانده و آنها را دستگیر و به پاسگاه منتقل کردند.

وی افزود: مأموران حین بازجویی از سارقان دستگیر شده متوجه شدند یکی از آنها چندی قبل به دلیل ارتکاب قتل تحت تعقیب پلیس آگاهی قرار دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از انتقال قاتل متواری به پلیس آگاهی برای بازجویی‌های تکمیلی خبر داد.

۱۰ مصدوم در واژگونی اتوبوس

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از تلاش سه ساعته برای امدادرسانی به ۱۰ مصدوم در تصادف رانندگی محور سیرجان به استان فارس خبر داد.

رضا فلاح گفت: در پی وقوع حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر ۷۲ محور استان فارس و سیرجان بلافاصله نیروهای امدادی پایگاه امداد ونجات بین شهری "گل‌گهر" سیرجان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره اینکه در این حادثه ۱۰ نفر مصدوم شده‌اند، تصریح کرد: هفت نفر از حادثه دیدگان با تلاش نیروهای امدادی هلال احمر کرمان و همکاری نیروهای امدادی استان فارس در این حادثه رهاسازی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه این عملیات بیش از سه ساعت به طول انجامیده است، خاطرنشان کرد: علت وقوع حادثه انحراف اتوبوس از مسیر اعلام شده است.

قتل جوان به دلیل اختلافات قدیمی

مرد جوان بخاطر اختلافات قدیمی به سراغ پسر جوانی رفت و در شلیک مرگبار دست به قتل پسر ۲۷ ساله زد.

پسر جوانی در کنار خانه شأن در منطقه "سلیچ" آبادان ایستاده بود که ناگهان خودروی پژو ۴۰۵ به نزدیکی وی آمد و از داخل خودرو به سمت جوان ۲۷ ساله تیراندازی شد و این جوان هدف گلوله‌های مرگبار قرار گرفت.

کارآگاهان در تحقیقات میدانی پی بردند که پسر جوان اهل شهر شادگان است و با افرادی در این شهر اختلاف قدیمی داشته و بخاطر اختلافاتی که در شادگان وجود داشت پسر جوان همراه خانواده‌اش به شهر آبادان مهاجرت کرده و زمانی که در نزدیکی خانه خود بوده، هدف تیراندازی مرگبار قرار گرفته و پسر جوان در زمان این جنایت نیز یک اسلحه کلت کمری همراه داشته که پس از قتل اسلحه وی به سرقت رفته است.

بدین ترتیب تجسس‌های فنی کلید زده شد و کارآگاهان با اقدامات فنی و اطلاعاتی پس از ۳۵ روز عامل این قتل مسلحانه را در شهر شادگان شناسایی کردند و در یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر و برای تحقیق به اداره پلیس آگاهی آبادان منتقل شد.

حسین زلقی، رئیس پلیس آبادان در خصوص این پرونده گفت: متهم پس از دستگیری به قتل مسلحانه در منطقه سلیچ آبادان بخاطر اختلافات قدیمی اعتراف کرد و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 469053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.