شهرداری همپای کادر درمان هستند

شهردار یاسوج گفت: پروژه های شهرداری در مواجه با ویروس کرونا آسیب دیده‌اند و ما انتظار داریم که همانند نیروهای کادر درمان به این عزیزان نیز توجه ویژه شود.

به گزارش ایمنا؛ نستهن مقدم با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای شهرداری یاسوج در ایام شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: تلاش نیروهای شهرداری به ویژه در سازمان‌های پسماند و آرامستان‌ها کمتر از تلاش کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا نیست.

وی با بیان اینکه در اوایل شیوع کرونا در آرامستان‌ها با چالش غسل و کفن و دفن اموات کرونایی روبه رو بودیم, گفت: نیروهای شهرداری در غسل و کفن و دفن فوتی‌های کرونایی دوشادوش نیروهای دیگر سازمان‌ها نظیر مراکز بهداشتی تاکنون پیش رفته‌اند.

شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: برخی از خانواده‌ها وقتی عضوی از خانواده خود را در درگیری با ویروس کرونا از دست می‌دهند جرأت غسل و کفن و دفن را ندارند که نیروهای شاغل در سازمان آرامستان‌ها چنین فریضه‌ی شرعی را بر عهده می‌گیرند.

شهردار یاسوج افزود: نیروهای شهرداری در مواجه با ویروس کرونا آسیب دیده‌اند و انتظار داریم که همانند نیروهای کادر درمان به آنها نیز توجه ویژه شود.

وی با اشاره به خدمات نیروهای سازمان پسماند در شرایط کرونایی گفت: این نیروها مسئولیت جمع‌آوری و امحا زباله‌های عفونی و کرونایی را برعهده دارند از نظر سلامتی در خطر هستند و خانواده‌های آنها در حالت استرس و اضطراب به‌سر می‌برند.

کد خبر 469047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.