تداوم ناپایداری‌های جوی در اصفهان تا پایان هفته

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: ناپایداری‌های جوی و بارش برف و باران در بسیاری از مناطق به ویژه غرب و جنوب استان اصفهان تا پایان هفته استمرار دارد.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر موج ناپایدار ضعیف از روی استان اصفهان و فعالیت آن تا اوایل روز دوشنبه است بر این اساس آسمان بسیاری از مناطق استان امروز ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: بارش پراکنده برف و باران در بسیاری از مناطق به ویژه غرب و جنوب استان دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه وضعیت جوی بسیاری از مناطق روزهای دوشنبه تا اواسط چهارشنبه صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود، گفت: با فعالیت موج ناپایدار در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه احتمال بارش‌هایی در سطح استان به ویژه مناطق غربی وجود دارد.

وی با اشاره به کاهش یک تا ۲ درجه‌ای دما در ۲۴ ساعت آینده، ادامه داد: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۲ درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد.

هنرمند اضافه کرد: چوپانان با دمای ۱۸ درجه سانتی گراد بالای صفر و فرودگاه اصفهان با دمای پنج درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 469027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.