آخرین وضعیت جاده‌های پرتردد/کندوان از امروز یک طرفه می‌شود

مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری آخرین وضعیت ترافیکی و وضعیت جوی جاده‌های پرتردد را تشریح کرد.

به گزارش ایمنا، علی آشوری در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های شمالی کشور گفت: در حال حاضر تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان گزارش شده است.

وی افزود: محورهای چالوس، هراز دارای بارش برف و باران و محور فیروزکوه و آزادراه‌های تهران-شمال و قزوین-رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری در خصوص وضعیت جوی سایر محورهای پرتردد گفت: در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، تهران، قزوین، لرستان، مرکزی، همدان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه و کردستان بارش برف و باران گزارش شده است.

آشوری در ادامه تاکید کرد: برخی از محورهای استان فارس بارانی است.

وی در مورد محدودیت‌های تردد در جاده‌های شمالی گفت: از ساعت ١٢ روز یک شنبه ٢٨ دی ماه تردد انواع وسایل نقلیه تا ساعت ٢ روز دوشنبه ٢٩ دی ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ١۵ روز یک شنبه از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال به صورت یک طرفه می‌شود.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری در توضیح راه‌های مسدود گفت: در حال حاضر محورهای شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، سروآباد - پاوه، وازک - بلده و پونل - خلخال مسدود فصلی هستند.

آشوری در انتها از مردم خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌های کشور از سامانه تلفنی، سایت و اپلیکیشن موبایلی ۱۴۱ و همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۴ استفاده کنند.

منبع: میزان

کد خبر 469019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.