از فحاشی تا آرزوی مرگ رئیس جمهور

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته‌ای که گذشت پیرامون مسائل مهم کشور اظهارنظرهای مختلفی کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در اینجا به بررسی اظهار نظرها، تذکرات و بخشی از فعالیت‌های جنجالی نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی هفته گذشته می‌پردازیم.

عباسی: سوزاندن مازوت چیز بدی نیست

فریدون عباسی، رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در برنامه تلویزیونی صبح‌بخیر ایران به موضوع سوزاندن مازوت اشاره کرد و اظهار کرد: باید در تابستان هم گاز مایع و هم مازوت ذخیره می‌شد و حالا سوزاندن مازوت چیز بدی نیست و می‌توانند آن را به نیروگاه‌هایی که خارج از شهر است منتقل کنند

وی افزود: مشکل اینجاست که همه اظهار نظر می‌کنند یعنی مثلاً رئیس سازمان محیط زیست فقط می‌گوید محیط زیست آلوده می‌شود. اگر مازوت بد بود، چرا کشورهای دیگر از ما می‌خرند و برق تولید می‌کنند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس در یک برنامه تلویزیونی با انتقاد از برخی اظهارنظرها گفت: کشورهای دیگر مازوت می‌سوزانند. خریداران ما هم مشخص اند و وزارت نفت می‌تواند اعلام کند که کدام کشورها از ما مازوت می‌خرند.

توهین نماینده ابهر به فائزه هاشمی

حسن شجاعی علی‌آبادی، نماینده ابهر در مجلس در واکنش به سخنان اخیر فائزه هاشمی در توئیتر خود نوشته بود: اگر حاج قاسم نبود، فائزه کنیز داعش بود شاید

آقای رئیس جمهور؛ به جای لجبازی نگاهتان را به مجلس عوض کنید

اقبال شاکری، نماینده تهران در مجلس اظهار کرد: آقای رئیس جمهور از خود تحریمی داخلی و التماس خارجی دست بردارید و به ریل خدمت به مردم برگردید حال که تا ساختمان مشروطه مجلس آمدید به صحن مجلس هم بیایید و به نظر نمایندگان گوش دهید. آقای روحانی قانون مسئول سیاست‌های کلان کشور را مشخص کرده است و تفسیر قوانین نیز به عهده دولت نیست، بهتر است نگاهتان را به مجلس عوض کنید! به جای لجبازی و تعیین تکلیف برای مجلس که چه چیزی را رد یا تصویب کند در این روزهای آخر کمی به فکر دنیای مردم و آخرت خودتان باشید.

وی افزود: آقای رئیس جمهور عاقلانه نیست که ترسوها و نفوذی‌ها در مصدر امور قرار گیرند و با بی حیایی و بی غیرتی، تقاضای مردم برای انتقام خون شهید فخری زاده را افتادن در تله تنش بنامند که مبادا بایدن ناراحت شود.

فیلترینگ؛ یک تصمیم پدر فرزندی؟

محمدتقی نقدعلی، نماینده خمینی شهر در مجلس در پاسخ به پرسشی در مورد فیلترینگ توئیتر و در عین حال حضور مسئولان مختلف کشور در این فضا اظهار کرد: اگر بخواهم با یک مثال این موضوع را برای شما توضیح بدهم، باید بگویم که محدودیت نمی‌تواند یکسان باشد. همچنان که در یک خانواده محدودیت برای تمام اعضا یکسان نیست. پدر خانواده رمز کارت بانکی خودش را در اختیار فرزند خردسالش قرار نمی‌دهد هرچند که امکان دارد که همسر خانواده یا فرزند بالغ و بزرگ‌تر خانواده این رمز بانکی را در اختیار داشته باشد. چراکه امکان دارد آن کودک با پول خانواده برود شکلات بخرد و یا سرش کلاه بگذارند ولی بزرگ‌ترهای خانواده با آن کارت بانکی امور معیشتی خانواده را مدیریت می‌کنند.

وی افزود: با توجه به همین مثال باید گفت که ورود مسئولان به شبکه‌های اجتماعی در راستای اهداف نظام است و اگر در این بین افرادی هستند که امروز مسئولیتی ندارند ولی در شبکه‌ها اجتماعی فعالیت می‌کنند به دلیل آن است که وابسته به نظام مدیریت جامعه هستند.

آقای رئیس جمهور با کرونا نمی‌میرید!

احمد مرادی، نماینده بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در بخشی از نطق میان دستور با اشاره به بودجه ۱۴۰۰ گفت: بودجه سال ۱۴۰۰ در حال رسیدگی است انتظار این بود که رئیس جمهور در مجلس حضور پیدا کند ولی متأسفانه به علت ترس از بیماری کرونا حضور نیافت.

وی با اشاره به عدم حضور رئیس جمهور در صحن علنی افزود: این گونه حرکت‌ها توهین به ۸۵ میلیون جمعیت ایرانی است؛ آقای رئیس جمهور مطمئن باشید با کرونا نمی‌میرید چرا که مرگ در حین خدمت توفیق می‌خواهد. حتماً سرگذشت شهدای گرانقدر همچون شهید رجایی، باهنر، حاج قاسم سلیمانی دانشمندان هسته‌ای، شهید بهشتی و شهدای سلامت و امثال آنها را بررسی کنید و سرنوشت حاکمان خائن به مملکت را هم. انتخاب با خود شماست اگر می‌خواهید این شعر شامل حال شما نباشد؛ عرصه سیمرغ نه جولانگه توست / عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری.

دولت استخوان در گلوی مجلس است!

علی اکبر کریمی، نماینده مردم اراک در مجلس اظهار کرد: جناب آقای روحانی! در شرایطی که همه ملت ایران اعم از کسانی که به شما رأی دادند و از رأی خود پشیمان‌اند و آنها که رأی نداده اند، برای اتمام دوره ریاست جمهوری شما لحظه شماری می‌کنند و نمایندگان مردم در مجلس هم با توجه به مصالح کلی کشور، دولت شما را به مثابه خاری در چشم و استخوان در گلو تحمل می‌کنند، لااقل هر از چندی با طرح سخنان تفرقه‌انگیز و تنش آفرین با اعصاب و روان مردم بازی نکنید.

وی افزود: شما که جسارت چند دقیقه حضور در بین جمعی از مردم ندارید و تاکنون حاضر نشده‌اید حتی چند دقیقه در جمعی از پزشکان و پرستاران یک مرکز درمانی کشور بروید و به آنها برای مقابله با بیماری کرونا خدا قوت بگویید، چگونه به خود اجازه می‌دهید مسائلی همچون پیشنهاد برگزاری رفراندوم را مطرح کنید؟!!

کد خبر 469010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.