معتبرترین نمایندگی فروش پاناسونیک در تهران کدام است؟

پاناسونیک یکی از قابل اعتمادترین و بهترین برندهای حال حاضر در سراسر جهان محسوب می‌شود. در ایران نیز این وضعیت مشاهده می‌شود و بسیاری از کاربران به محصولات این شرکت، علاقه زیادی نشان می‌دهند. به همین دلیل، دسترسی به یک نمایندگی معتبر فروش محصولات Panasonic از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

دستگاه‌های تولید شده توسط پاناسونیک تنوع زیادی دارند و به همین دلیل، نمایندگی‌های این شرکت نیز در شاخه‌های مختلفی فعالیت می‌کنند. ما در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از نمایندگی‌های فروش محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک بیشتر آشنا کنیم.

ایده آل گستر؛ معتبرترین نمایندگی فروش پاناسونیک در تهران

شرکت ایده آل گستر فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ و به عنوان نمایندگی رسمی و مرکز مجاز محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک آغاز کرد. با گذشت نزدیک به دو دهه، این شرکت به خوبی توانسته اعتماد مشتریان را جلب کرده و خود را به عنوان معتبرترین نمایندگی فروش پاناسونیک در تهران مطرح کند.

البته لازم به ذکر است که خدمات نمایندگی پاناسونیک ایده آل گستر در زمینه فروش محصولات پاناسونیک، هرگز به شهر تهران محدود نمی‌شود. علاقمندان به این دستگاه‌ها در هر نقطه از کشور عزیزمان می‌توانند با این شرکت در ارتباط بوده و از خدمات متنوع ایده آل گستر بهره‌مند شوند.

قبل از اینکه به تنوع محصولات ارائه شده در ایده آل گستر اشاره کنیم، بهتر است راه‌های دسترسی به این نمایندگی معتبر و مرکز مجاز فروش پاناسونیک را معرفی کنیم:

دسترسی به ایده آل گستر

برای دسترسی به ایده آل گستر و استفاده از خدمات و محصولات این شرکت، سه راه پیش روی شما عزیزان قرار دارد:

مراجعه حضوری: می‌توانید با مراجعه حضوری به آدرس تهران، خیابان مطهری، خیابان فجر، کوچه ماگنولیا، پلاک ۱۱ واحد ۱ از خدمات متنوع ایده آل گستر برخوردار شوید.

ارتباط تلفنی: مشتریان ایده آل گستر می‌توانند همه روزه از ساعت ۰۸:۳۰ الی ۱۷:۳۰ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۰۸:۳۰ الی ۱۳:۳۰ از طریق شماره تلفن ثابت ۰۲۱۸۱۰۱۰ با مشاورین و کارشناسان فروش این شرکت تماس گرفته و درخواست‌ها، سوالات و مشکلات خود را مطرح نمایند.

مراجعه به وب سایت ایده آل گستر: در هر زمانی از شبانه روز، می‌توانید با مراجعه به وب سایت رسمی ایده آل گستر به نشانی اینترنتی www.idehal.org اقدام به خرید محصولات و ثبت درخواست خدمات پس از فروش نمائید.

لازم به ذکر است تمامی قیمت‌های مندرج در وب سایت ایده آل گستر، به صورت لحظه‌ای به روزرسانی شده و در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌گیرند.

انواع محصولات ارائه شده در ایده آل گستر

خب اکنون زمان آن است که به بررسی محصولات متنوع شرکت ایده آل گستر بپردازیم. قبل از هرچیز، ذکر این نکته ضروری است که تمامی دستگاه‌هایی که در این شرکت به مشتریان عزیز عرضه می‌شوند، اورجینال و با کیفیت اصل شرکت پاناسونیک هستند.

علاوه بر این، تمامی محصولاتی که در فروشگاه ایده آل گستر در اختیار خریداران قرار می‌گیرند همراه با یک گارانتی معتبر و ۱۲ ماهه خواهند بود.

در ادامه می‌توانید با انواع محصولات ارائه شده در ایده آل گستر بیشتر آشنا شوید:

انواع دستگاه‌های سانترال پاناسونیک

دستگاه سانترال پاناسونیک به عنوان هسته اصلی مراکز تلفن در ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌های تجاری شناخته می‌شود. همانطور که می‌دانید، خطوط تلفن شهری که در اختیار این مجموعه‌ها قرار می‌گیرند محدود بوده و کفاف تمام کارمندان را نمی‌دهد.

به همین دلیل، مدیران کسب و کار با راه اندازی یک مرکز تلفن و با استفاده از دستگاه‌های سانترال پاناسونیک، از خطوط تلفن شهری، تعداد زیادی خط داخلی گرفته و آن‌ها را در اختیار بخش‌ها و کارمندان مختلف قرار می‌دهند.

انواع تلفن‌های پاناسونیک

تلفن‌های ثابت را در ایران با نام پاناسونیک می‌شناسند و دلیل این اتفاق نیز کاملاً مشخص است: این دستگاه‌ها از کیفیت، دوام، قیمت و کاربری بسیار مناسبی برخوردار بوده و کمتر مشتری را سراغ دارید که از خرید تلفن‌های پاناسونیک پشیمان شده باشد.

محصولات تلفن پاناسونیک ایده آل گستر به صورت کلی به دو دسته تلفن‌های خانگی و اداری تقسیم‌بندی می‌شوند:

تلفن‌های خانگی پاناسونیک

این دستگاه‌ها همانطور که از اسمشان نیز کاملاً مشخص است، برای استفاده در منازل طراحی و تولید شده‌اند. اگر به دنبال یک تلفن مناسب برای منزل خود هستید، می‌توانید از میان مدل‌های مختلف Panasonic دستگاه دلخواه و مورد نظر خود را پیدا کنید.

تلفن‌های خانگی پاناسونیک، خود به دو دسته تلفن‌های رومیزی و بی سیم تقسیم می‌شوند:

تلفن‌های اداری پاناسونیک

کاربرد این دستگاه‌ها نیز تا حدود زیادی از نام آن‌ها مشخص است: تلفن‌های اداری پاناسونیک برای استفاده در محیط‌های کاری نظیر ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌های تجاری طراحی و تولید شده‌اند. این تلفن‌ها نمی‌توانند به صورت مستقیم به خطوط آنالوگ مخابرات وصل شوند و به همین دلیل، قابلیت استفاده در منازل را ندارند.

انواع دستگاه‌های فکس پاناسونیک

اگرچه با ظهور سرویس‌هایی مانند ایمیل و جیمیل و همچنین شبکه‌های اجتماعی مانند واتساپ و تلگرام (در این اپلیکیشن‌ها به راحتی می‌توان انواع سندهای متنی را انتقال داد)، دستگاه‌های فکس دیگر کارایی گذشته را ندارند، اما هنوز هم بسیاری از ادارات و سازمان‌ها از فکس برای انتقال اسناد مهم خود استفاده می‌کنند.

ویدئوپروژکتورهای پاناسونیک

دستگاه‌های ویدئوپروژکتور این روزها راه خود را به منازل نیز باز کرده‌اند و برای راه‌اندازی سینماهای خانگی با استقبال بسیار زیادی مواجه شده‌اند. علاوه بر ای، ویدئو پروژکتورها همچنان در سالن‌های سینما و تئاتر، ادارات، سالن‌ها کنفرانس، مراکز آموزشی و … کاربرد بسیار زیادی دارند.

شرکت پاناسونیک ویدئوپروژکتورهای خود را در دو نوع LCD و DLP طراحی و روانه بازار می‌کند. نوع LCD برای سینماهای خانگی، سالن‌های متوسط کنفرانس و کلاس‌های آموزشی مناسب هستند.

انواع دوربین‌های مداربسته پاناسونیک

دوربین مدار بسته مهم‌ترین رکن یک سیستم امنیتی محسوب می‌شود. این دستگاه‌ها امروزه در آپارتمان‌ها، مغازه‌ها، شرکت‌های تجاری، ادارات، سازمان‌ها، چهارراه‌ها و … استفاده می‌شوند. پاناسونیک یکی از بهترین برندهای سازنده دوربین مدار بسته در سطح بین‌المللی به شمار می‌رود.

دوربین‌های مداربسته به صورت کلی به دو دسته دوربین‌های آنالوگ و تحت شبکه تقسیم می‌شوند.

دسترسی به محصولات ایده آل گستر

حال که با انواع محصولات ارائه شده در شرکت ایده آل گستر آشنا شدید، نوبت به معرفی راه‌های خرید از این شرکت می‌رسد. بهترین و آسان‌ترین راه برای خرید از ایده آل گستر، مراجعه به وب سایت رسمی این فروشگاه به نشانی www.idehal.org است.

با ورود به این وب سایت و از بخش دسته‌بندی محصولات، می‌توانید به انواع دستگاه‌های موجود در فروشگاه آنلاین ایده آل گستر دسترسی داشته باشید. به راحتی و با ورود به دسته بندی مورد نظرتان می‌توانید انواع مدل‌های موجود را مشاهده کرده و دستگاه ایده آل خود را انتخاب و خریداری نمائید.

سایر خدمات ایده آل گستر

درست است که ایده آل کستر به عنوان معتبرترین نمایندگی فروش پاناسونیک در ایران و تهران شناخته می‌شود، اما خدمات این شرکت به مشتریان خود، تنها محدود به ارائه محصولات اورجینال Panasonic نمی‌شود. ایده آل گستر در زمینه‌های زیر نیز آماده خدمت رسانی به علاقمندان به محصولات پاناسونیک است:

تعمیر انواع محصولات مخابراتی پاناسونیک

یکی از مهم‌ترین انتظاراتی که مشتریان یک برند از نمایندگی‌های آن دارند، به تعمیرات تخصصی و فنی مربوط می‌شود. در همین راستا، ایده آل گستر از همان روزهای آغازین فعالیت خود، اقدام به راه‌اندازی واحد تعمیرات خود نمود.

فروش لوازم جانبی محصولات پاناسونیک

یکی دیگر از خدمات ایده آل گستر به مشتریان خود، فروش محصولات جانبی از قبیل انواع باتری پاناسونیک، انواع کارت‌های سانترال، پایه و پرده ویدئوپروژکتور و … است. برای خرید این محصولات نیز می‌توانید ضمن ورود به وب سایت ایده آل گستر و انتخاب محصول مورد نظر خود، خریدتان را به صورت آنلاین انجام دهید.

کد خبر 468983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.