فبلت جدید سامسونگ چه ویژگی‌هایی دارد؟

گوشی گلکسی M62 سامسونگ اخیرا مجوز FCC را دریافت کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در ماه نوامبر سال ۲۰۲۰ میلادی شایعاتی در مورد آماده سازی گوشی گلکسی M62 سامسونگ مطرح شد و به نظر می‌رسید این محصول یک گوشی هوشمند نیست، بلکه یک تبلت است، اما چند روز پیش تصاویری از این محصول در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌دهد قرار است یک فبلت در اختیار کاربران قرار بگیرد. به نظر می‌رسد مجوز FCC نیز این موضوع را تایید کرده است. فبلت، یک محصول دارای صفحه لمسی با قلم بوده که از تبلت کوچک‌تر و از تلفن همراه بزرگ‌تر است.

گوشی گلکسی M62 سامسونگ اخیراً با آیدی A3LSMM625F در دو شماره مدل SM-M625F/DS و SM-E62F/DS به نمایش گذاشته شده است. ماه گذشته نیز گوشی هوشمندی با نام گلکسی E62 با شماره مدل SM-E62F/DS رویت شده بود، اما این دو محصول متفاوت هستند و فقط ممکن است به صورت همزمان در بازار عرضه شوند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی گلکسی M62 از شبکه 4G LTE، وای فای دو بانده و NFC پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این فبلت ذکر شده به تراشه SoC اگزینوس ۹۸۲۵، حداقل حافظه رم ۶ گیگابایت و سیستم عامل اندروید ۱۱ مجهز است. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده یک باتری هفت هزار میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود.

گزارشات اخیر نشان می‌دهد گوشی گلکسی M62 با حافظه ۲۵۶ گیگابایت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. البته احتمال عرضه نسخه دیگر با ظرفیت حافظه کمتر نیز وجود دارد. هنوز اطلاعاتی در مورد دوربین و نمایشگر این فبلت جدید سامسونگ در دسترس نیست. به نظر می‌رسد در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد محصول جدید در رسانه‌ها منتشر خواهد شد.

کد خبر 468953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.