قطع شدن هر دو پای راننده جوان در حادثه تصادف

هتک حیثیت دختر جوان در فضای مجازی، کشف ۱.۵ تن موادمخدر، قطع شدن هر دو پای راننده در حادثه تصادف، نجات ۲۵ نفر از حریق و قتل دختری توسط پدرش را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از تشکیل پرونده با موضوع انتشار تصاویر خصوصی و ایجاد مزاحمت در فضای مجازی خبر داد و گفت: اعتماد بی‌جا و ارسال عکس‌های شخصی برای دیگران در این فضا خطر هتک حیثیت و ایجاد مزاحمت را به همراه خواهد داشت.

علی محمدپور اظهار کرد: فردی با مراجعه به پلیس فتا خراسان جنوبی و ارائه مرجوعه قضائی، شکایتی را با موضوع انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی خود در فضای مجازی مطرح کرد که شناسایی متهم یا متهمان احتمالی در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا موضوع را بررسی کردند که مشخص شد، دختر جوان عضو یک گروه در شبکه‌های اجتماعی بوده است و یکی از اعضای این گروه با ارسال پیام اعتمادش را جلب کرده و به حساب کاربری شبکه اجتماعی او دسترسی پیدا کرده است، اما پس از مدتی تغییر رفتار داده و اقدام به تهدید و انتشار تصاویر خصوصی قربانی کرده است.

رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی ادامه داد: با بررسی‌های کارشناسان پلیس فتا متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، دستگیر و بازجویی شد.

وی تصریح کرد: متهم ابتدا منکر هر گونه بزه ارتکابی شد و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه‌رو شدن با ادله انکارناپذیر اعتراف کرد و به همراه پرونده پس از تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

محمدپور با تاکید بر اینکه هموطنان نباید به هیچ وجه اطلاعات حساب کاربری خود را در اختیار کسی قرار دهند، افزود: افراد باید از انتشار تصاویر و فیلم‌های خصوصی و خانوادگی خود در فضای مجازی خودداری و نکات امنیتی حریم خصوصی را رعایت کنند.

کشف ۱.۵ تن موادمخدر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: تکاوران پلیس با متلاشی کردن یک باند مسلح قاچاق مواد افیونی شش قاچاقچی را دستگیر و یک تن و ۴۴۱ کیلو تریاک کشف کردند.

احمد طاهری اظهار کرد: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر و "بمپور" با اشراف اطلاعاتی به سرنخ‌هایی مبنی بر قاچاق محموله سنگین موادمخدر، از شهرستان‌های مذکور به مرکز کشور دست یافتند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از چند شبانه روز تلاش گسترده میدانی و رصد مناطق سخت گذر سرانجام اعضای این باند بزرگ قاچاق را که با سه دستگاه پژو ۴۰۵ در حال جابه‌جایی محموله سنگین مواد مخدر در محور فرعی بمپور به ایرانشهر بودند شناسایی و آن‌ها را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از طی مسافتی در یک منطقه کوهستانی اعضای این باند مسلح قاچاق موادمخدر در حلقه محاصره تکاوران پلیس گرفتار و درگیری مسلحانه آغاز شد.

وی ادامه داد: در این عملیات نفس‌گیر که دو ساعت ادامه داشت با مجاهدت و جانفشانی تکاوران پلیس، شش نفر از قاچاقچیان دستگیر شدند.

طاهری خاطر نشان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودروهای توقیفی از قاچاقچیان یک تن و ۴۴۱ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک را به همراه سه قبضه سلاح کلاش با ۸۸ فشنگ و یک قبضه کلت کمری با ۱۳ فشنگ مربوطه کشف کردند.

وی با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق مواد مخدر، گفت: غیور مردان نیروی انتظامی استان با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق مواد مخدر حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با این پدیده شوم و خانمان‌سوز از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.

حادثه تصادفی که منجر به قطع شدن هر دو پای راننده شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع یک حادثه رانندگی که منجر به قطع پاهای راننده شد، خبر داد.

جلال ملکی اظهار کرد: یک مورد حادثه تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یادگار امام به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران اعلام شد.

وی افزود: آتش نشانان سریعاً از دو ایستگاه به محل اعزام شدند و مشاهده کردند یک دستگاه خودروی ۲۰۶ با گاردریل برخورد کرده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران تصریح کرد: این خودرو که یک سرنشین حدوداً ۲۵ ساله داشت به دلایل نامعلومی با گاردریل‌های کنار اتوبان برخورد کرده و هر دو پای راننده از بدنش جدا شده است.

وی گفت: قبل از اینکه آتش نشانان به محل برسند، عابران این فرد را از داخل خودرو به بیرون آوردند، آتش نشانان سریعاً با تجهیزاتی که داشتند قطعات خودرو را برش دادند و دو پای قطع شده را بیرون آوردند، این فرد و اندام‌های قطع شده تحویل اورژانس داده شد تا به مراکز درمانی منتقل شود.

یک خودرو در پارکینگ دچار حریق شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از حریق یک دستگاه خودرو در پارکینگ یک واحد مسکونی خبر داد.

سید جلال ملکی گفت: یک مورد حادثه آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان اختیاریه، خیابان دیباجی جنوبی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران اعلام شد.

وی افزود: آتش نشانان سریعاً از سه ایستگاه به همراه تجهیزات تنفسی، تشک نجات و نردبان هیدرولیکی اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: محل آتش سوزی یک ساختمان پنج طبقه مسکونی با ۱۰ واحد بود که در پارکینگ، سه خودرو قرار داشت و یکی از خودروها دچار آتش سوزی شده و کاملاً شعله‌ور بود، شدت دود و حرارت به حدی بود که تمام گچ‌های بالای سر خودرو سوخته و در حال تخریب بودند.

وی ادامه داد: آتش نشانان در دو جبهه شروع به کار کردند و یک گروه به پارکینگ رفته و عملیات اطفا حریق را شروع کرده و گروه دیگر با دستگاه‌های تنفسی به طبقات بالا برای نجات ساکنان درگیر در دود رفتند و توانستند ۲۵ نفر شامل ۲۰ خانم و پنج آقا را نجات دهند.

ملکی خاطرنشان کرد: آتش خاموش و از سرایت آن به خودروهای دیگر جلوگیری شد، این حادثه تلفات جانی نداشت و تنها یک خانم مسن دچار دودگرفتگی شد.

جزئیات قتل دختر توسط پدرش

فرمانده انتظامی شهرستان مرند از قتل دختر توسط پدر خبر داد.

محمد جلیلیان اظهار کرد: طی تماس تلفنی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر انتقال یک نفر مجروح به بیمارستان بلافاصله مأموران در محل حضور یافتند.

وی افزود: با حضور مأموران مشخص شد مردی میانسال به دلیل وجود ضربات چاقو در قسمت‌های مختلف بدن و شکستگی لگن توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شده است.

فرمانده انتظامی مرند افزود: با توجه به مشکوک بودن موضوع مأموران جهت تحقیقات پلیسی به منزل وی مراجعه و مشاهده کردند دختر این مرد مجروح نیز فوت کرده و جنازه وی در خانه است.

وی رابطه دختر و آن مرد را پدر و دختر عنوان و خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات اولیه متوجه شدیم که دختر دارای معلولیت ذهنی و اختلال روانی بوده که پدر خود را مورد اصابت ضربات چاقو قرار داده و زخمی کرده بود و سپس پدر آن دختر نیز اقدام به خفه کردن دختر خود کرده بود.

جلیلیان افزود: تحقیقات پلیس و مراجع قضائی برای حصول نتیجه نهایی از جزئیات این اتفاق هنوز ادامه دارد و جزئیات دقیق‌تر از سوی مراجع قضائی اطلاع رسانی خواهد شد، همچنین پدر زخمی نیز پس از گذشت یک روز در بیمارستان فوت کرد.

کد خبر 468946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.