راز دنا پلاس مشکوک لو رفت/دستگیری سارق خودرو

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق خودرو و کشف دو دستگاه خودروی مسروقه با هوشمندی و ذکاوت کارآگاهان خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ کارآگاه کرم یوسف‌وند، اظهار کرد: شانزدهم دی ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ حین انجام ماموریت در محدوده دولت آباد به یک دستگاه خودروی دنا پلاس که در کنار خیابان متوقف و پارک شده بود مظنون می شوند.

وی تصریح کرد: با استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص شد پلاک خودرو سابقه فقدانی است و پلاک خودرو متعلق به خودروی دنا پلاس نمی باشد که در بررسی های بیشتر از شماره شاسی و موتور دنا مشخص شد، خودرو دنا سابقه ثبت سرقت در ۲۳ اردیبهشت از شهرستان پاکدشت دارد.

شناسایی سارق خودرو با هوشمندی پلیس تهران

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه در تحقیقات محلی مشخص شد خودری دنا پلاس متعلق به یکی از ساکنان مجتمع مسکونی بنام رضا است، خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی، معلوم شد که رضا یک دستگاه خودروی پژو پارس دیگر نیز دارد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با مراجعه به محل پارک خودروی پژو پارس در پارکینک مجتمع مشخص شد که این خودرو نیز سابقه ثبت سرقت دارد، تصریح کرد: در استعلام انجام شده مشخص شد که خودروی پژو پارس در سیزدهم مرداد ماه سال گذشته در محدوده کلانتری ۱۷۵ باقر شهر سرقت شده است.

سرهنگ یوسف‌وند افزود: کارآگاهان متصرف هر دو خودرو را دستگیر و وی معترف شد که خودروها را از فردی به هویت حمید تحویل گرفته است.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی در پایان گفت: با توجه به زمان سرقت خودروی پژو پارس (حدود یک سال پیش) و خودروی دنا (حدود ۶ ماه) این فرضیه قوت گرفت که سارقان پس از سرقت خودروهای مسروقه برای سرقت از آن استفاده کرده اند، در نهایت خودرو به پارکینگ منتقل و متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع: رکنا

کد خبر 468936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.