احداث سایت فیزیکی رصدخانه اصفهان براساس زمان‌بندی پیش رود

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: فرایند احداث سایت فیزیکی رصدخانه بر اساس تفاهم نامه میان دانشگاه و شهرداری نیز مطابق برنامه زمانبندی پیش رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا صادقیان در بازدید از محل احداث رصدخانه شهری در دانشگاه اصفهان، تفاهم‌نامه همکاری میان شهرداری و دانشگاه اصفهان در زمینه راه اندازی رصدخانه شهری و مرکز نوآوری را بسیار ارزشمند برشمرد و گفت: با استقرار دفتر پروژه مدیریت رصدخانه در دانشگاه تلاش بر این است فرایند احداث سایت فیزیکی رصدخانه بر اساس تفاهم نامه میان دانشگاه و شهرداری نیز مطابق برنامه زمانبندی پیش رود.

وی با قدردانی از اقدامات انجام شده، بر تأمین نیروی انسانی رصدخانه تأکید کرد و افزود: رصدخانه شهری اصفهان با نمونه‌های داخلی متمایز است و این تمایز باید در معماری و ساختار و سایر وجوه آن نمود یابد چرا که علاوه بر مدیریت شهری، سایر ذی‌نفعان شهری نیز مشارکت دارند.

در این جلسه «سعید ابراهیمی» مدیر کل برنامه ریزی و بودجه شهرداری اصفهان درباره اقدامات انجام شده توضیحاتی ارائه کرد و گفت: پس از استقرار دفتر پروژه در دانشگاه، در هفته‌های آینده از «داشبورد شاخص‌های شهری» به عنوان نخستین محصول رصدخانه شهری رونمایی شود.

کد خبر 468918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.