نرده گذاری رفوژ میانی بلوار امام علی(ع) قزوین تکمیل شد

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: نرده گذاری رفوژ میانی بلور امام علی(ع) که طول آن به ۳۰۰ متر می‌رسید تکمیل شد.

به گزارش ایمنا؛ سعید جهانگیری گفت: نصب نرده‌های فلزی در رفوژ میانی بلوارهای سطح شهر یکی از راهکارهای مؤثر در ممانعت از تردد غیرمجاز عابران پیاده از عرض معابر به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تردد غیرمجاز عابران پیاده از عرض معابر احتمال وقوع تصادف بین خودرو و عابرپیاده را افزایش می‌دهد، استفاده از نرده‌های فلزی در رفوژ میانی برخی از معابر شهری ضرورت دارد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین افزود: بلوار امام علی (ع) نیز از جمله معابری بود که تردد غیرمجاز عابران پیاده از عرض این معبر موجب وقوع تصادف می‌شد بنابراین با بررسی‌های صورت گرفته، پروژه نرده گذاری برای این معبر تعریف شد.

جهانگیری اضافه کرد: بنابراین به منظور حذف ترددهای غیرمجاز عابران پیاده در ضلع جنوبی پل امام علی (ع) پروژه نصب نرده در رفوژ میانی این بلوار به طول ۳۰۰ متر با اعتبار ۸۰ میلیون تومان در دستورکار سازمان قرار گرفت که در حال حاضر تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است.

وی گفت: در نیمه دوم هر سال به دلیل نامساعد شدن شرایط جوی طبیعی است که مدت زمان اجرای پروژه‌های ترافیکی نیز طولانی‌تر شود، اما همواره سعی داریم پروژه‌های ترافیکی را در اسرع وقت تکمیل کرده و به بهره برداری برسانیم.

کد خبر 468831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.