آغاز عملیات بهسازی و ساماندهی پیاده‌روها در گوگد

شهردار گوگد گفت: در سال جاری طرح ساماندهی پیاده روها با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان آغاز شد و تا سال ۱۴۰۰ نیز ادامه خواهد داشت.

حسین علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه طرح ساماندهی پیاده روهای سطح شهر گوگد با نظارت واحد فنی و عمران شهرداری آغاز شده است، اظهار کرد: باید شرایطی فراهم شود که پیاده راه‌ها محلی ایمن و زیبا باشد تا شهروندان رغبت بیشتری برای پیاده روی داشته باشند.

وی افزود: بر همین اساس تمام پیاده روهای سطح شهر گوگد شامل اصلاح و ترمیم جداول حاشیه جوی‌ها و تخریب جداول قدیمی و بلوک فرش‌های فرسوده و نصب بلوک فرش‌های جدید در سه رنگ طوسی، زرد و قرمز ساماندهی و بهسازی می‌شود و به ترتیب اولویت و طبق برنامه‌ای کامل آغاز شده است و تا اتمام کل پیاده روها سطح شهر گوگد به طور جدی ادامه خواهد داشت.

شهردار گوگد گفت: پیاده روهای سطح شهر با توجه به قدمت شهر دچار آسیب شده بود و شهروندان با مشکل تردد مواجه بودند که با هماهنگی شورای اسلامی شهر در در سال جاری با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان عملیات بهسازی و ساماندهی آن آغاز شد و تا سال ۱۴۰۰ نیز ساماندهی پیاده روها ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در طرح جدید اجرای پیاده روه‌ها، تردد معلولان و نابینایان نیز مورد توجه قرار گرفته است و سعی شده با قرار دادن موانع در حاشیه پیاده روها از ورود وسایل نقلیه تا حد امکان جلوگیری شود و از شهروندان نیز می‌خواهیم از گذاشتن خودرو و سد معبر در این مسیرها خودداری کنند.

علی محمدی خاطرنشان کرد: امسال حدود سه هزار متر از پیاده روهای خیابان امام خمینی و حدود یک هزار متر طول جدول گذاری جوی آب این خیابان ساماندهی شده است و در صورت مساعد شدن هوا طرح ساماندهی پیاده روها ادامه خواهد داشت.

کد خبر 468828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.