پروژه‌های بزرگ عمرانی شهر تا پایان سال ۹۹ افتتاح می‌شود

شهردار اصفهان گفت: در هفته‌های پیش رو تا پایان سال‌جاری چندین پروژه بزرگ عمرانی، خدماتی و فرهنگی در مناطق مختلف شهرداری افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز _شنبه ۲۷ دی‌ماه ۹۹_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار کرد: پروژه ادامه خیابان فرزانگان که به نام‌های «تابان» و «آسمان» نامگذاری شده و همچنین پل آفتاب در بزرگراه شهید اردستانی از جمله پروژه‌های مهم شهرداری است که در مجموع با صرف اعتباری افزون بر ۲۰۰ میلیارد تومان در بهمن ماه به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها از زمانی که امکان ایجاد دسترسی برای حضور خودروها فراهم شد، مورد بهره‌برداری غیر رسمی قرار گرفت، زیرا معتقدیم یک روز استفاده سریع‌تر از آن به حفظ ایمنی مردم کمک خواهد کرد.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: در بهمن ماه امسال تکمیل جزئیات پروژه فرزانگان به ویژه روشنایی و سایر امکانات خدماتی آن انجام و شاهد افتتاح رسمی پروژه خواهیم بود.

وی با ابراز خرسندی از پیشرفت قابل توجه احداث مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح سردار شهید سلیمانی، گفت: این پروژه تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد، همچنین احداث مسیر حلقه حفاظتی شهر حدفاصل پل آفتاب در بزرگراه شهید اردستانی تا مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح سردار شهید سلیمانی پیشرفت خوبی داشته و در آینده نزدیک تکمیل این پروژه، کاهش بار ترافیکی و آلودگی هوای شهر را به همراه خواهد داشت.

نوروزی با اشاره به عملیات احداث خط دو متروی اصفهان، گفت: خط دو مترو بدون وقفه زیر زمین و خارج از دید شهروندان در حال اجرا است و ایستگاه‌های آن از دو جبهه احداث می‌شود که این شیوه می‌تواند سرعت اجرای این عملیات عمرانی را تا چند برابر افزایش دهد.

وی اظهار امیدواری کرد: اقدامات بزرگ در حوزه حمل و نقل راحتی و رفاه مردم در رفت و آمدها را فراهم کرده و کاهش حضور خودروها در شهر و در نتیجه کاهش ترافیک و آلودگی هوای شهر را به همراه داشته باشد.

کد خبر 468800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.