حرکت شهرداری فولادشهر در مسیر ایجاد نشاط اجتماعی

شهردار فولادشهر گفت: با اجرای پروژه‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و … در محلات مختلف شهر به دنبال تقویت اعتماد و نشاط اجتماعی در بین شهروندان است.

بابک محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه شهرداری نهادی عمومی و غیردولتی است که پیوند مستقیمی با شهروندان دارد، اظهار کرد: علی رغم تنگناهای مالی که شهرداری‌ها طی سال‌های گذشته با آن مواجه بوده است سعی کرده ایم رضایت شهروندان را حاصل کنیم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره بر افزایش امید در جامعه تاکید داشته اند، افزود: بر این باور هستیم که نقش شهرداری بسیار فراتر از انجام کارهای روزمره‌ای است که در شهر انجام می‌شود از این رو به گونه‌ای برنامه ریزی شده تا بتوانیم با اجرای پروژه‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و … در محلات مختلف شهر اعتماد و نشاط اجتماعی را در بین شهروندان تقویت کنیم.

شهردار فولادشهر تصریح کرد: پارک‌های محله‌ای فضایی مناسب برای تفریح، استراحت و تنفس شهروندان در محلات به شمار می‌آید و نقش مؤثری در تأمین نشاط و شادابی روحی آنها خصوصاً کودکان و نوجوانان دارد وبر همین اساس شهروندان فولادشهر از شهرداری انتظار احداث و ساماندهی پارک‌های محله را دارند.

وی ادامه داد: مدیریت شهری فولادشهر با احصاء خواسته‌های به حق شهروندان و با هدف ایجاد امید و نشاط اجتماعی در مسیر ایجاد تحول در فضای سبز شهری با احداث پارک‌های محله گام برداشته و پارک محله‌ای همراه با ست کامل بازی کودکان در محله ب ۱ با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال احداث شد.

محمدی اضافه کرد: احداث پارک محله سی ۳ با اعتبار ۳.۵ میلیارد ریال، محوطه سازی و ساماندهی پارک محله‌ای محله آ ۴ با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و ساخت آبشار صخره‌ای مصنوعی همراه با نور پردازی در پارک کوهستانی پرنیان با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال به مرحله اجرا رسید.

شهردار فولادشهر عنوان کرد: چنانچه مدیریت شهری بتواند با توزیع عادلانه خدمات به گونه‌ای عمل که شهروندان از خدمات شهرداری راضی باشند، قطعاً امید، نشاط و شادابی در شهرهای ایران افزایش یافته و این مهم ضامن تقویت امنیت کشور خواهد بود.

کد خبر 468780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.