امسال می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم

مهاجم سپاهان با بیان اینکه امسال شرایط تیم نیز به گونه است که می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشم، گفت: از این بابت از کادرفنی و هم تیمی‌هایم قدردانی می‌کنم امیدوارم و تلاش خواهیم کرد تا همین گونه ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سجاد شهباززاده پس از پیروزی تیمش برابر پیکان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازی خیلی سختی برایمان بود به ویژه در نیمه اول که با این اوت دستی‌ها واقعاً عجیب و غریب بود سعی می‌کنم با احترام صحبت کنم اما واقعاً بود؛ ۲۰ اوت دستی از هر جا که پیش می‌آمد، روند بازی را خراب کرده بود و ما نیز نمی‌توانستیم به آن شکل دهیم چون هر وقت می‌خواستیم بازی را در اختیار بگیریم، یک اوت دستی از زمین خودشان می‌زدند.

وی افزود: این اوت ها کار ما را سخت کرد و روی بازی در نیمه اول تأثیر گذاشت، نیمه دوم بهتر شدیم و توانستیم سه امتیاز را از این بازی سخت بگیریم.

مهاجم سپاهان در خصوص گلزنی خود در دیدار امروز و رسیدن به صدر جدول گلزنان، خاطرنشان کرد: برای موفقیت تلاش کرده ایم امسال شرایطم خیلی خوب است و برای موفقیت تیم تلاش می‌کنم.

وی با بیان اینکه امسال شرایط تیم نیز به گونه است که می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشم، اضافه کرد: از این بابت از کادرفنی و هم تیمی‌هایم قدردانی می‌کنم امیدوارم و تلاش خواهیم کرد تا همین گونه ادامه دهیم.

شهباززاده در پاسخ به این سوال که به نظر او در باکس خطرناک‌تر از بیرون محوطه جریمه است؟ تصریح کرد: فرقی نمی‌کند در بازی‌های قبل نصف-نصف بیرون باکس هم بازی کرده‌ام و هر جا زمین باشم، سعی می‌کنم به دروازه نزدیک شده و به فکر گلزنی هستم.

کد خبر 468759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.