مصدومیت رفیعی جدی نیست/انتظار بیشتری از بازیکنان دارم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: از روزی که مسئولیت این تیم را به عهده گرفتم با همه همکارانم صحبت کردم، آدمی نیستم که دنبال بهانه بگردم و اگر فدراسیون ۱۰ روز یک بار هم برای ما برنامه می‌گذارد ما باید برنامه‌ریزی خوبی انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محرم نویدکیا پس از پیروزی تیمش مقابل پیکان اظهار کرد: ۲۳ دی را به کارکنان و مدیرعامل کارخانه سپاهان تبریک می‌گویم و از عظیمیان که در سال‌های گذشته برای سپاهان زحمت کشید تشکر می‌کنم، امیدوارم به همین شکل از سپاهان حمایت و دفاع کنند تا این تیم شرایط بهتری پیدا کند.

وی ادامه داد: نیمه اول خوبی نداشتیم و بازیکنان توپ‌های زیادی را از دست می‌دادند، با یک گل از پیکان جلو افتادیم ولی آن‌ها بازی بهتری انجام دادند و فضاها را خیلی خوب پوشش می‌دادند که نمی‌توانستیم بازی سازی کنیم در نیمه دوم بازی برای ما نسبتاً خوب شد، اما یک گل روی پنالتی دریافت کردیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: برای من بسیار خوشحال کننده بود، مقابل پیکانی که سازمان دهی دفاعی خوبی دارد به بازی برگشتیم و گل دوم را به ثمر رساندیم.

نویدکیا با بیان این‌که بعد از گل دوم چند موقعیت ایده‌آل داشتیم، خاطر نشان کرد: خوشحالم بازی را بردیم، انتظارم از بازیکنانم خیلی بیشتر از این‌ها است زیر فوتبالیست‌های خوبی در اختیار دارم.

وی در خصوص فاصله زمانی ایجاد شده تا بازی بعدی سپاهان، گفت: از روزی که مسئولیت این تیم را به عهده گرفتم با همه همکارانم صحبت کردم، آدمی نیستم که دنبال بهانه بگردم و اگر فدراسیون ۱۰ روز یک بار هم برای ما برنامه می‌گذارد ما باید برنامه‌ریزی خوبی انجام دهیم. ما مربی‌ها باید برنامه‌ریزی‌مان به شکلی باشد که بتوانیم شرایط بهتری را برای تیم فراهم کنیم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اینکه فکر نمی‌کنم مصدومیت سروش رفیعی جدی باشد، تصریح کرد: باید تا فردا صبر کنیم و پزشک‌های ما کامل بررسی کنند تا وضعیت بازیکن مشخص شود.

نویدکیا در رابطه با از دست دادن موقعیت‌ها توسط مهاجمان سپاهان، خاطرنشان کرد: وقتی تیمی موقعیت سازی کند یعنی کار خود را درست انجام داده، اما به هر حال موقعیت‌ها گل نمی‌شود این مشکل کمی روحی و روانی است، زیرا سپاهان همیشه جز مدعی‌ها بوده و اکنون همه انتظار دارند تیم ما همه بازی‌های خود را پیروز شود برای همه بازیکنان سخت است این‌که سپاهان در رده سوم، چهارم یا پنجم باشد و می‌خواهند کار دقیق‌تری انجام دهند.

سرمربی سپاهان، افزود: بازیکنان باید با آرامش کار خود را پیش ببرند، یک الی دو موقعیت را محمد محبی از دست داد، اما به شرایط ایده‌آل خود برمی‌گردد و از او انتظاری غیر از این ندارم و هرچقدر جلو برویم روز به روز بهتر خواهد شد. از دید من فوتبالیستی که خودش را در موقعیت قرار می‌دهد یا برای خود موقعیت درست می‌کند کارش را درست انجام داده به پیکانی‌ها برای بازی نیمه اول تبریک می‌گویم زیرا فوق‌العاده بازی می‌کنند و اگر این را نگویم در حق آنها بی انصافی کرده‌ام.

کد خبر 468743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.