سپاهان روی ضد حمله می توانست به گل های بیشتری برسد

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: اسیر تجربه سپاهان شدیم و روی توپی که بازیکنان خودمان از دست دادند گل دوم را دریافت کردیم باتوجه به اینکه دو بر یک عقب بودیم، اما حمله کردیم که روی ضد حملات سپاهان صاحب چند موقعیت شد و می توانست گل های دیگری به ثمر برساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تار تار امروز (جمعه) پس از شکست مقابل سپاهان در کنفرانس خبری اظهار کرد: در نیمه اول بازی را خوب شروع کردیم و در بخش حمله، ضربات ایستگاهی و پرتاب‌های دستی عملکرد خوبی داشتیم که توانستیم به گل هم برسیم. روی غفلت و کم تجربگی بازیکنانم نسبت به تیم بزرگ سپاهان گل اول را دریافت کردیم، در ادامه کنترل بازی را در دست گرفتیم و خوب بودیم.

وی ادامه داد: نیمه دوم را هم خوب شروع کردیم تا به گل مساوی رسیدیم بعد از آن سپاهان را کنترل کردیم و مجدداً اسیر تجربه سپاهان شدیم و روی توپی که بازیکنان خودمان از دست دادند گل دوم را دریافت کردیم با توجه به اینکه دو بر یک عقب بودیم، اما حمله کردیم که روی ضد حملات سپاهان صاحب چند موقعیت شد و می‌توانست گل‌های دیگری به ثمر برساند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تصریح کرد: به تیم خوب و بزرگ سپاهان تبریک می‌گویم، برای آنها آرزوی موفقیت دارم اگر دقت کنید تیم ما نزدیک به هفت بازیکن جوان داشت که از آکادمی پیکان بالا آمدند و این برای ما ارزشمند است که دوست داریم این روند را ادامه دهیم.

کد خبر 468740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.