گل زود هنگام باعث شد شرایط ایده آلی داشته باشیم

مربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن گفت: در خط مهاجم شاید سپاهان ضعف داشت، اما ما از ضعف دفاعی آن ها استفاده کردیم و به گل رسیدیم، شاید اگر سپاهان تمام بازیکنان خود را داشت بازی قشنگ تر می شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریماه حبیبیان امروز (جمعه) در کنفرانس خبری بعد از بازی با سپاهان، اظهار کرد: هر فصل قشنگ‌ترین بازی را در دربی بین سپاهان و ذوب آهن داشتیم، امروز هم یک بازی فوق‌العاده قشنگی بود که هر دو تیم فوتبال بازی کردند و تمام لحظات بازی هیجان داشت.

وی ادامه داد: موقعیت روی دروازه‌های هر دو تیم وجود داشت و بازی خوبی بود که داوری هم عملکرد خوبی داشت، تیم ما از ابتدای بازی به گل رسید که در نیمه اول شرایط ایده آلی داشتیم، اما در دقایقی از بازی، بازیکنانمان تمرکز خود را از دست دادند که باعث بهم ریختگی تیم شد. لحظات آخر بازی سه موقعیت صد در صد گل داشتیم که با بدشانسی به بیرون رفت.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه یک بازیکن جدید به تیم اضافه کردیم، تصریح کرد: با توجه به تغییرات در بازیکنان و جایگاهشان تیم، نیاز به تمرینات بیشتر دارد.

حبیبیان افزود: در خط مهاجم شاید سپاهان ضعف داشت، اما ما از ضعف دفاعی آنها استفاده کردیم و به گل رسیدیم، شاید اگر سپاهان تمام بازیکنان خود را داشت بازی قشنگ‌تر می‌شد. از کناره‌ها به گل رسیدن در برنامه ما بود و برای آن برنامه ریزی کردیم.

کد خبر 468719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.