مکتب سردار سلیمانی نمونه بارز مبارزه با دشمن مستضعفین جهان است

امام‌جمعه بوئین میاندشت گفت:سردار سلیمانی نمونه بارز سردار مبارزه با دشمنان مستضعفین جهان بود و در صحنه عمل با توجه به اینکه پی به نقشه شوم دشمنان اسلام برد وارد میدان عمل شد و داعش را نابود کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام حسن اسکندری امروز (جمعه) در خطبه‌های نماز جمعه شهر بوئین میاندشت با تأکید بر رعایت تقوای الهی اظهار کرد: رعایت تقوا به تصمیم شخص برای خودسازی و فعالیت‌های اجتماعی کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه آیت الله مصباح یزدی فردی ولایت پذیر بود و خلأ وجود آیت الله مطهری و بهشتی را پر می‌کرد، افزود: برخی افراد حتی اگر سنگ اندازی از سوی دشمنان به سمت آن‌ها شود نه برای دنیا طلبی بلکه تنها برای خدا ولایت پذیر هستند و این همان مفهوم حرکت در مسیر حضرت فاطمه زهرا (س) است.

امام‌جمعه بوئین میاندشت گفت: سردار سلیمانی نمونه بارز یک سردار مبارزه در مقابل دشمنان مستضعفین جهان بود و در صحنه عمل با توجه به اینکه پی به نقشه شوم دشمنان اسلام برد وارد میدان عمل شد و داعش را نابود کرد.

اسکندری با بیان اینکه جامعه‌ای می‌تواند بصیرت داشته باشد که در مسیر اندیشه‌های ناب علمایی همچون مصباح یزدی و مکتب سردار سلیمانی حرکت کند، گفت: سال ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی برگزار می‌شود لذا مردم با بصیرت و شناخت لازم از سوابق انقلابی نامزدها و راهی که آنها برای حفظ آرمان‌های نظام طی می‌کنند، افراد را برای کرسی ریاست جمهوری و شوراها انتخاب و به آن‌ها رأی دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: حرکت در مسیر آن حضرت سعادت بخش بوده و قرآن نیز سعادت و رستگاری انسان را حرکت در مسیر این بانوی بزرگ اسلام عنوان کرده است زیرا روحیه شهادت طلبی و جهادی را در وجود جوانان زنده نگه می‌دارد.

کد خبر 468709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.