افتتاح پروژه‌های شهرداری رشت در دهه فجر

شهردار رشت گفت: از پروژه‌های "آرامگاه دکتر حشمت" و "درمانگاه تخصصی بیماران هموفیلی" در دهه فجر بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمد احمدی در حاشیه بازدید از روند تکمیل پروژه‌های بهسازی آرامگاه دکتر حشمت و درمانگاه تخصصی بیماران هموفیلی استان گیلان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تسریع و تکمیل پروژه‌ها در الویت کاری شهرداری قرار دارد تا همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه پروژه بهسازی آرامگاه دکتر حشمت از سال ۹۷ آغاز شده است، افزود: آرامگاه دکتر حشمت که از یاران نزدیک میرزا کوچک خان جنگلی بود، همزمان با ایام الله دهه فجر جهت بازدید عموم بازگشایی می‌شود.

شهردار رشت در خصوص درمانگاه تخصصی بیماران هموفیلی استان گیلان، گفت: این پروژه تنها درمانگاه تخصصی بیماران هموفیلی در این استان و سومین مرکز جامع درمانی هموفیلی کشور است که با مشارکت شهرداری رشت ساخته می‌شود.

احمدی با بیان اینکه این درمانگاه فوق تخصصی شامل دندان پزشکی فوق تخصصی، داروخانه و درمانگاه فوق تخصصی است، تصریح کرد: این درمانگاه می‌تواند بسیاری از مشکلات بیماران هموفیلی را رفع کند.

وی اضافه کرد: با بهره‌برداری از این درمانگاه در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کام بیماران هموفیلی و خانواده‌های آنان شیرین می‌شود.

کد خبر 468636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.