مدیران و معاونان جدید شهرداری ساری معرفی شدند

سرپرست شهرداری ساری در احکام جداگانه‌ای سرپرستان معاونت توسعه مدیریت و منابع، معاونت خدمات شهری، حوزه شهردار، دفتر شهردار و مدیریت بازرسی شهرداری این شهر را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا مرادی در مراسم معارفه معاونان جدید شهرداری ساری با اشاره به عزم جدی شهرداری برای رفع نواقص و خدمت رسانی بهتر به شهروندان اظهار کرد: بنده و همکارانم در مجموعه شهرداری مرکز استان با تمام توان در مسیر خدمت رسانی بیشتر و مطلوب‌تر به شهر و شهروندان خواهیم بود و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

سرپرست شهرداری ساری از زحمات و خدمات سید عباس راد، سرپرست سابق معاونت توسعه مدیریت و منابع و امیرحسین پاکزاد سرپرست سابق معاونت خدمات شهری شهرداری ساری در ماه‌های اخیر قدردانی کرد.

گفتنی است سیدعباس راد با حفظ سمت در معاونت اداری و مالی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری و امیرحسین پاکزاد نیز با حفظ سمت در ریاست اداره حقوقی شهرداری مسئولیت سرپرستی دو معاونت ذکر شده در ماه‌های اخیر را به عهده داشتند.

به گزارش ایمنا، حمیدرضا مرادی در احکام جداگانه‌ای، سیدحسین صالحی نیا را به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع، علیرضا حمیدی را به عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری، حمیدرضا صابر را به عنوان سرپرست حوزه شهردار، علی اکبر امینی را به عنوان سرپرست دفتر شهردار و مجید رستم نژاد را به عنوان سرپرست مدیریت بازرسی شهرداری ساری منصوب کرد.‌

کد خبر 468632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.