دختران پالایش نفت بدون باخت در صدر

در ادامه لیگ برتر بسکتبال بانوان تیم پالایش نفت آبادان با شکست شهرداری قزوین، بدون شکست به صدر جدول صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز ۲۵ دی ماه در ادامه لیگ برتر بسکتبال بانوان، در مهم‌ترین بازی امروز از گروه دوم تیم پالایش نفت آبادان در مصاف با تیم شهرداری قزوین ۷۱ بر ۶۱ به پیروزی رسید.

در این مسابقه، شهرداری قزوین، عنان کار را در کوارتر سوم از دست داد و همین غفلت سبب شد نمایش خوب آن‌ها در سه کوارتر دیگر بی‌ثمر شود و امتیاز پیروزی این بازی به تیم باتجربه‌تر برسد.

در کوارتر نخست، با تلاش یکسان دو تیم بازی پایاپایی را شاهد بودیم و کوارتر با تساوی ۱۷ بر ۱۷ به پایان رسید.

در کوارتر دوم، همچنان امتیازات دو تیم نزدیک بود، اما در نهایت دختران آبادانی در رقابتی تنگاتنگ ۱۴ بر ۱۳ به پیروزی رسیدند.

در کوارتر سوم، شهرداری قزوین به نظر خسته می‌رسید و کنترل بازی را از دست داد. تیم پالایش نفت آبادان از بازی پراشتباه قزوینی‌ها به خوبی استفاده کرد و ۲۷ بر ۱۵ به برتری رسید.

در کوارتر چهارم، شهرداری قزوین برای جبران کوارتر سوم به زمین آمد و تمام تلاش خود را کرد تا برنده باشد، اما در نهایت توانست با نتیجه ۱۶ بر ۱۳ برنده کوارتر پایانی باشد و در نهایت هم دختران پالایش نفت آبادان پیروز دیدار شدند.

فاطمه آقازادگان ستاره تیم قزوین توانست یک تنه ۳۳ امتیاز برای تیمش به دست آورد.

فائزه شهریاری از تیم پالایش نفت آبادان، در ۳۵ دقیقه حضورش در میدان توانست ۱۶ امتیاز، شش ریباند و شش پاس را برای خود ثبت کند.

شیدا شجاعی از تیم پالایش نفت نیز ۲۱ امتیاز کسب کرد.

کد خبر 468619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.