شکست کنکو از دختران سپهرداد

در ادامه دور برگشت مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال زنان از گروه دوم، تیم سپهرداد تهران ۷۵ بر ۷۲ تیم کنکو تهران را شکست داد.

به گزارش خبر ایمنا، امروز ۲۵ دی ماه در ادامه دور برگشت مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال زنان از گروه دوم، تیم سپهرداد تهران در یک بازی نزدیک، ۷۵ بر ۷۲ تیم کنکو تهران را شکست داد.

کوارتر اول، تیم سپهرداد بازی بهتری به نمایش گذاشت و در روند امتیاز گیری توانست ۱۱ امتیاز بیشتر از کنکو به دست آورد و با نتیجه ۲۳ بر ۱۲ برنده شد.

در کوارتر دوم، سپهرداد بازی پر اشتباهی از خود نشان داد، اما در مقابل نمایش کم نقص کنکو سبب شد این تیم ۲۲ بر ۹ این کوارتر را ببرد.

در کوارتر سوم، هر دو تیم بازی پایاپایی داشتند و در دوئل امتیاز گیری یکسان عمل کردند. در نهایت کنکو ۱۸ بر ۱۷ پیروز شد و با برتری سه امتیاز قدم به آخرین کوارتر گذاشت.

در کوارتر چهارم، هر دو تیم تمام تلاش خود را کردند و به بازی پایاپای خود را ادامه دادند، اما در شرایطی که تنها ۴۹ ثانیه به پایان مانده بود و بازی با پرتاب پنالتی سمانه هرچگانی ۷۲ – ۷۱ به سود کنکو پیش می‌رفت، سپهرداد بازی را به سود خود برگرداند.

یک پرتاب دو امتیازی از هانا بیدار در فاصله ۴۲ ثانیه به پایان، سپهرداد را پیش انداخت و در حالی که کنکو به یک پرتاب برای جبران نیاز داشت، در فاصله ۲۶ ثانیه‌ای زهرا عباس نژاد دو امتیاز دیگر برای سپهرداد به دست آورد و برتری ۷۵-۷۲ تا پایان استوار ماند.

آخرین شانس کنکو برای نباختن در این بازی پرتاب سه امتیازی ثنا فراهانی در فاصله ۱۵ ثانیه به پایان بود که ناکام ماند. بدین ترتیب این رقابت دیدنی با برتری سپهرداد به پایان رسید.

غزل ملکی از تیم کنکو با کسب ۲۱ امتیاز و ۲۵ ریباند به همراه ۴ توپ ربایی و دو بلاک شات، دبل دبل کرد.

فاطمه قبادی دیگر بازیکن کنکو نیز توانست ۲۱ امتیاز به دست بیاورد.

زهرا عباس نژاد از تیم سپهرداد، ۲۱ امتیاز کسب کرد و برای دبل دبل، یک ریباند کم آورد.

کد خبر 468616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.