بازیکنان برای امتیازات از دست رفته ناراحت هستند/ تا آخرین روز مدعی قهرمانی هستیم

مربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه در بازی مقابل ماشین سازی و پرسپولیس می‌توانستیم سه امتیاز بگیریم، گفت: بازی مقابل ماشین‌سازی را به خاطر دو پنالتی از دست دادیم، روبروی پرسپولیس تیم برتر میدان بودیم و می‌توانستیم در دقایق آخر برنده بازی باشیم که با عکس العمل خوب حامد لک مواجه شدیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا مرزبان امروز __پنجشنبه ۲۵ دی ماه_ در کنفرانس خبری قبل از بازی با پیکان، اظهار کرد: آنالیز بازی پیکان نشان داد این تیم خیلی خوب روی ضدحمله‌ها کار می‌کند و بازیکنان آن روی پرتاب‌های دستی در مناطق مختلف زمین مهارت دارند که سعی کردیم با انتخاب یک استراتژی این مسئله را خنثی کنیم؛ تیم ما وضعیت خوبی دارد، هر روز قدم رو به جلو بر می‌داریم و مشکلاتی که مقابل تیم‌های خاص وجود دارد را رفع می‌کنیم.

وی ادامه داد: سعی می‌کنیم مقابل تیم‌هایی که مقابل ما بازی خوبی ارائه می‌دهند مسیری را انتخاب کنیم که از مشکلات خارج شویم و فوتبالی ارائه کنیم که مردم از آن لذت ببرند. از امتیازاتی که در چند بازی اخیر کسب شده راضی نیستیم، تیم حرکت رو به جلو دارد و به هواداران هم قول دادیم تا روز آخر جزو مدعیان باشیم، امیدوارم فردا بتوانیم بازی قابل قبولی را ارائه کنیم.

مربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص نحوه بازی تیم فوتبال پیکان، تصریح کرد: حق هر تیمی است که از روش‌های خاص خود برای بازی استفاده کند، ما هم خطوط دفاعی را ترمیم و گُلر را آماده کردیم تا یک ضد تاکتیک علیه تاکتیک آنها داشته باشیم.

مرزبان با بیان اینکه در بازی مقابل ماشین‌سازی، پرسپولیس و فولاد می‌توانستیم سه امتیاز بگیریم، خاطرنشان کرد: بازی مقابل ماشین سازی را به خاطر دو پنالتی از دست دادیم، روبروی پرسپولیس تیم برتر میدان بودیم و می‌توانستیم در دقایق آخر برنده بازی باشیم که با عکس‌العمل خوب حامد لک مواجه شدیم و در بازی با فولاد بعد از محاسبات علمی که داشتیم از دقیقه ۶۰ تا آخر بازی تنها ۱۲ دقیقه توپ در جریان بود.

وی اضافه کرد: مهم است که تیم ما می‌تواند به رقبا حمله کند، اتحاد درونی داریم و بازیکنان انگیزه زیادی دارند.

وی ادامه داد: بازیکنان به خاطر نتایج ضعیف ناراحت هستند، اما تجربه یک تیم جدید با تفکرات جدید در حال اجرا است و سعی می‌کنیم فوتبالی زیبا ارائه دهیم.

مربی تیم فوتبال سپاهان در رابطه با بازیکنان دفاعی این تیم، گفت: کار دفاعی ما خوب است، اما وقتی سه پنالتی پشت سر هم گرفته می‌شود، دفاع ما زیر سوال می‌رود. در بازی با پرسپولیس شانس زیادی به این تیم ندادیم و مقابل فولاد هم یک شانس گل داشتند، ولی ما می‌توانستیم شش گل به ثمر برسانیم. از دفاع راضی هستیم، به خصوص زمانی که پرس از جلو انجام می‌دهیم.

مرزبان با بیان اینکه از تیم داوری انتظار داریم حرفه‌ای‌تر عمل کند، اظهار کرد: در بازی با فولاد از دقیقه ۶۰ تا ۹۵ فقط ۱۲ دقیقه توپ در جریان بود که این مسئله برای فوتبالی حرفه‌ای خوشایند نیست. از تیم داوری انتظار داریم وقتی تیمی وقت کشی می‌کند دقایق آن را محاسبه کند. به دنبال فوتبالی شرافتمندانه هستیم و این را در بازی ما می‌توان دید. به بازیکنان گفتیم وقتی آسیب می‌بینید اگر درد هم دارید بلند شوید تا فوتبالی جوانمردانه باشد.

وی افزود: پایبند حرف خود به هواداران وفادار سپاهان هستیم و این قول را به آنها می‌دهیم که تا آخرین روز جزو مدعیان قهرمانی باشیم. نصف عمر خود را در فوتبال ایران بودم و چهار قهرمانی را در کارنامه کاری خود دارم؛ احساس می‌کنم امسال سپاهان قهرمان می‌شود و هیچ چیز نمی‌تواند جلوی ما را بگیرد.

کد خبر 468611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.