پایان کار ۷۳ درصد واحدهای مسکن مهر کردستان صادر شد

سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: گواهی پایان کار ۷۳ درصد از کل واحدهای مسکن این استان از سوی شهرداری‌های استان صادر شد.

به گزارش ایمنا، مصطفی رضایی اظهار کرد: این استان از طرح مسکن مهر ۳۸ هزار و ۶۶۰ واحد سهم دارد که تا کنون ۳۶ هزار و ۲۶۲ واحد شامل ۹۴ درصد برای بهره برداری شامل به متقاضیان تحویل شده است.

وی با بیان اینکه صدور گواهی پایان کار از سوی شهرداری به منزله اتمام تمام عملیات عمرانی در واحد یا مجتمع‌های ساختمانی است اضافه کرد: تا کنون برای ۷۳ درصد از واحدهای مسکن مهر استان شامل ۲۸ هزار مورد این گواهی صادر شده است.

سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی کردستان یادآور شد: این وزارتخانه هم اکنون روند صدور مالکیت واحدهای مسکن مهر را آغاز کرده که در این راستان تا کنون برای ۴۸ درصد از کل واحدهای مسکن مهر شامل ۱۸ هزار و ۵۰۰ واحد صورت مجلس تفکیکی صادر شده است.

وی افزود: هم اکنون نیز یک هزار و ۶۷۰ واحد باقیمانده در این استان نیز به طور میانگین از پیشرفت ۸۵ درصد برخوردار است و ۷۲۸ واحد نیز از طرح مسکن مهر خارج شده و تلاش می‌شود تا پایان تابستان ۱۴۰۰ پروند این مسکن در کردستان بسته بشود.

منبع: ایرنا

کد خبر 468601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.