پارک‌ها و بوستان‌های بجنورد هنوز مسدود است

در این بسته خبری از اجرای بی وقفه پروژه‌های عمرانی ساری تا طرح طعمه گذاری حیوانات موذی درگرگان و تحقق ۸۵ درصدی بودجه شهرداری مرزن‌آباد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

تعمیر تجهیزات ۴ جایگاه سی ان جی سازمان تاکسیرانی قزوین

اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از انجام تعمیرات اساسی تجهیزات و ادوات ۴ جایگاه سی ان جی انقلاب، امیدی، معلم و صیاد شیرازی متعلق به سازمان تاکسیرانی خبر داد.

پارک‌ها و بوستان‌های بجنورد هنوز مسدود است

عباسعلی مهماندوست، مدیر عامل سازمان سیما و منظر شهری شهرداری بجنورد از ادامه مسدود بودن و منع تردد به بوستان‌های شهری خبر داد و گفت: هنوز مصوبه‌ای برای باز کردن و شروع فعالیت مجدد بوستان‌ها از ستاد مدیریت کرونا استان به این سازمان ابلاغ نشده است.

تحقق ۸۵ درصدی بودجه شهرداری مرزن‌آباد

محمد ردایی، شهردار مرزن‌آباد گفت: شهرداری در ‏سال ۹۹ با پیش بینی بودجه ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومانی آغاز به کار کرده که تاکنون بیش ‏از ۸۵ درصد آن تحقق یافته است.‏

اجرای بی وقفه پروژه‌های عمرانی ساری

پروژه‌های عمرانی در سطح شهر باهدف رفاه شهروندان، سهولت عبور و مرور عابران پیاده و خودروها در حال اجرا است.

کاهش ۵۰ درصدی روشنایی پارک‌های سبزوار

کاظم خلیلی دارینی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سبزوار گفت: به منظور کاهش مصرف برق، روشنایی پارک‌ها، میادین و آب‌نماهای سطح شهر ۵۰ درصد کاهش پیدا می‌کند، اجرای این طرح از شب گذشته آغاز شده و تا اطلاع ثانوی در سطح شهر ادامه دارد.

برپایی نمایشگاه دستاوردهای شهرداری ساوه

نمایشگاه دستاوردهای شهرداری ساوه همزمان با دهه فجر سال جاری برگزار می‌شود.

انجام بیش از یک هزار عملیات امداد و نجات و اطفا حریق در سنندج

سهیل فضل وزیری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از انجام یک هزار و ۲۵۶ عملیات امداد و نجات و اطفا حریق در نه ماهه امسال خبر داد و گفت: از این تعداد ۸۲۰ عملیات اطفا حریق و ۴۳۶ عملیات نیز امداد و نجات بوده است.

اعتبار اختصاص داده شده برای آسفالت مناطق نجف آباد

محمد مغزی نجف‌آبادی، شهردار نجف‌آباد گفت: با همکاری شورای اسلامی شهر نجف‌آباد، امسال ۳۰ میلیارد تومان به اجرای عملیات آسفالت در سطح مناطق ۵ گانه شهر اختصاص داده شده که از این میزان تاکنون بیش از ۶۰ درصد وارد عقد قرارداد و آغاز مرحله اجرایی شده است.

طرح طعمه گذاری حیوانات موذی در گرگان

موسی‌الرضا صفری، معاون خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: طرح طعمه گذاری و مبارزه با حیوانات موذی در تمامی کانال‌های روباز و سرپوشیده، زمین‌های خالی و پارک‌ها و معابر اصلی و فرعی شهر گرگان آغاز شده است.

سهم شهرداری‌ها از مالیات بر ارزش افزوده افزایش می‌یابد

حسین رجب صلاحی، معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت که در قانون بودجه سال آینده، سهم شهرداری‌ها از محل دریافت عوارض مالیات بر ارزش افزوده از سه به چهار درصد افزایش خواهد یافت که در صورت تصویب، سالانه ۷۰ تا ۹۰ هزار میلیارد ریال به دریافتی شهرداری‌ها اضافه می‌شود.

کد خبر 468592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.