افزایش ۳۰ درصدی کشفیات کالای قاچاق

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران از افزایش ۳۰ درصدی کشفیات کالای قاچاق در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار حسین اشتری در آئین کلنگ‌زنی ساختمان فرمانده انتظامی شهرستان‌های شاهین‌شهر و برخوار، اظهار کرد: با احداث این ساختمان خدمات رسانی به شهروندان سریع‌تر و بهتر می‌شود، لذا لازم است خیران امنیت‌ساز از این پروژه حمایت کنند.

وی عنوان کرد: نیروی انتظامی در خصوص ارتقای امنیت جامعه اقدامات خوبی انجام داده و با هوشمندسازی خدمات پلیس، خدمات رسانی به مردم سرعت بیشتری گرفته است و امیدواریم با حمایت و کمک مسئولان در اجرای مأموریت‌های پلیس بتوانیم بیشتر از فن‌آوری‌های روز و تجهیزات پیشرفته استفاده کنیم.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: تا پایان سال چند خدمت رسانی دیگر در پلیس هوشمندسازی خواهد شد که باعث پیشرفت در کارها می‌شود.

وی در خصوص مبارزه با کالای قاچاق، خاطرنشان کرد: با تلاش پلیس امنیت اقتصادی، امسال کشفیات کالای قاچاق ۳۰ درصد افزایش یافته است و در صورتی که سامانه‌های مورد نیاز در اختیار پلیس قرار داده شود، توانایی پلیس در این زمینه بیشتر می‌شود.

اشتری گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، حافظان امنیت در کنار حافظان سلامت قرار گرفتند، لذا از همه آنان قدردانی می‌کنم.

فرمانده انتظامی کشور در ادامه سفر خود به استان اصفهان ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان برخوار را که در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع و اختصاص اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال از سوی شهرداری دولت‌آباد احداث شده بود کلنگ زنی کرد.

کد خبر 468587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.