۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
طارمی به سمت لیگی بزرگ تر!

مهدی طارمی فوتبالیست با استعداد کشورمان این روزها حسابی در تیم پورتو میدرخشد و همه را امیدوار کرده است

به گزارش خبرنگار ایمنا، در همین لیگ خودمان که بگردید کلی بازیکن پیدا می‌کنید که وقتی از یک باشگاه کوچک‌تر به استقلال و پرسپولیس آمده‌اند نتوانستند خودشان را با شرایط وفق بدهند و خیلی زود از دید همه محو شدند.

مثل تبریزی یا انصاری که در تیم‌های خودشان ستاره بودند اما وقتی پیراهن سرخابی را به تن کردند آنچنان ندرخشیدند.

در بین لژیونرهایمان هم بازیکن زیاد داشتیم که از تیم‌های معمولی به تیم اول آن لیگ رسیدند و نتوانستند فرم خوبی ارائه بدهند، آخرین نفر هم کاوه رضایی بود که علیرغم درخشش درترکیب شارلوا، در بروخه نتوانست خوب کار کند و دوباره به تیم سابقش برگشت.

داستان مهدی طارمی با پورتو اما انگار تکرار قصه‌های ناخوشایند ستاره‌هایمان نیست. پسر جنوبی فوتبالمان دارد مسیری را می‌رود که قبل از او جهانبخش در لیگ هلند طی کرد و حالا دارد ما را به داشتن یک بازیکن دیگر در یک لیگ معتبر امیدوار می‌کند.

اگر برگردیم به عقب، به روزی که داشت ایران را ترک می‌کرد، با یک بدنامی که پرسپولیس را به دردسر بزرگی انداخته بود.
انتخاب یک تیم در یک کشور عربی یک بهانه بود تا همه بگویند حاشیه و پول باعث می‌شود دیگر نتواند پیشرفت کند و آخرش سرشکسته و مغموم به دنبال راه برگشتی به پرسپولیس است.

اما پسر بوشهری انگار برای سورپرایز کردن همه‌ی ما برنامه‌ی ویژه‌ای داشت. حالا او از درخشش در ریوآوه رسیده به سوپراستار بودن در ترکیب پورتو. کونسیسائو هفته‌هاست که دیگر به معجزه‌ی مهدی ایمان آورده و به خاطر او ترکیبش را جور دیگری میچیند.

مهدی هم در هربازی یا گل میزند، یا پاس گل می‌دهد و یا با شگرد خاص خودش پنالتی می‌گیرد. طارمی حالا فرصت دارد که با درخشش در ترکیب پورتو راهش را برای رسیدن به یک لیگ بزرگ‌تر هموار کند.

امیدواریم که ستاره فوتبال ایران در ادامه مسیر خودش بتواند اتفاقات بزرگی را رقم بزند.

کد خبر 468582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.