ایران آزمایشگاه واکسن آمریکایی و فرانسوی نیست

فرمانده نیروی انتظامی کشور در همایش بزرگ هیئت منتظران لنجان گفت: رسانه‌های غربی با ظاهری مهربانانه در برابر سخنان معظم له موضع گیری کرده و اعلام کردند مسئولان نظام باید به فکر مردم باشند و باید در پاسخ به این رسانه‌ها بگوییم که ایران آزمایشگاه دیگر کشورها خصوصاً آمریکا، فرانسه و عربستان نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار حسین اشتری ظهر امروز (پنج شنبه) در همایش بزرگ هیئت منتظران لنجان، همت مردم، خیران و جوانان هیئت منتظران این شهرستان در حمایت از نیازمندان جامعه را ستودنی دانست و اظهار کرد: ابتکار این هیئت مذهبی در تهیه ۱۲ هزار بسته معیشتی برای اهدا به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا کم نظیر است.

وی افزود: در ایام ایجاد محدودیت‌های کرونایی در کشور برخی مردم در امرار معاش با مشکل مواجه شدند، اما مردم با توزیع کمک‌های مومنانه با تآسی از اقدامات جهادی دوران دفاع مقدس، از این افراد حمایت کردند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور تصریح کرد: ابتکار مقام معظم رهبری از ماه‌های ابتدایی شیوع ویروس کرونا در اجرای رزمایش کمک مومنانه همچون مرهمی بر کاهش مشکلات اقشار آسیب پذیر عمل کرد؛ اقدامات هیئت منتظران لنجان نیز در مسیر حرکت شهدای ایران اسلامی است.

وی لا بیان اینکه مهربان‌ترین و دلسوزترین فرد در نظام مقدس جمهوری اسلامی مقام معظم رهبری است، ادامه داد: ایشان در منویات خود در ۱۹ دی ماه، مسئولان را از واردات واکسن کرونا از کشورهای آمریکا و فرانسه که انتقال خون‌های آلوده به ایران را در سابقه خود دارند، نهی کردند.

اشتری با اشاره به فوت روزانه بیش از چهار هزار نفر در کشورهای غربی به دلیل ابتلاء به کرونا، اضافه کرد: رسانه‌های غربی با ظاهری مهربانانه در برابر سخنان رهبر معظم انقلاب موضع گیری و اعلام کردند که مسئولان نظام باید به فکر مردم باشند، باید در پاسخ به این رسانه‌ها بگوییم ایران آزمایشگاه دیگر کشورها خصوصاً آمریکا، فرانسه و عربستان نیست.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری دلسوزترین فرد برای حفظ سلامت مردم ایران است، دانشمندان جوان کشور نیز همچون دوران دفاع مقدس لبیک گوی ولی فقیه زمان خود، در تلاش هستند با تولید واکسن علاوه بر تأمین سلامت مردم، استقلال کشور را نیز حفظ کنند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده شاهد تولید واکسن کرونا داخلی هستیم که شعار "ما می‌توانیم" را محقق می‌کند.

وی یادآور شد: با ابتکار مقام معظم رهبری کمک‌های مومنانه توزیع شد، همچنین ایشان در جلسه‌ای که با اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا داشتند و خواستار تلاش مسئولان در خصوص کاهش روند ابتلاء و فوت بیماران کرونایی شدند که در اثر آن امروز شاهد روند نزولی مبتلایان هستیم.

اشتری افزود: مردم و مسئولان باید همچون ماه‌های اخیر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به گونه‌ای عمل کنند که دوباره شاهد افزایش مبتلایان نباشیم.

وی تاکید کرد: اجرای رزمایش بزرگ هیئت منتظران لنجان همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه (س) زمینه تشکیل ۱۲ هزار محفل روضه‌خوانی را فراهم می‌کند که در جنگ نرم دشمن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و امیدواریم این اقدام نتایج مدنظر مقام معظم رهبری نیز قرار گیرد.

کد خبر 468574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • CA ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    0 0
    راست میگه آزمایشگاه واکسن کوبا و چینی و روسی هست