سیستانی: باید به حوزه برنامه‌ریزی و اقتصاد نگاه جامعی داشت

فرماندار اصفهان گفت: در حال حاضر و با توجه به شرایط تحریمی کشور، باید به حوزه برنامه‌ریزی و اقتصاد نگاه جامعی داشت و با بهره‌گیری از نظرات نخبگان به ویژه در حوزه کشاورزی و آب شهرستان گام‌های بلندی برداشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین سیستانی صبح امروز (پنجشنبه، ۲۶ دی ماه) در آئین تکریم و معارفه معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری اصفهان اظهار کرد: ملت ایران در طول دوران انقلاب اسلامی، علیرغم مشکلات بسیار، همواره هرکجا لازم بوده با صبر در برابر معضلات در صحنه حضور یافتند و با گام‌های خود باعث پیشبرد امورات کشور شدند.

وی افزود: مردم ایران در صحنه‌های حساس کشور با حضور رشادت گونه خود در جنگ و مناسبات سیاسی و اجتماعی حماسه آفریدند که باید قدر دان این حمایت و پشتیبانی ملت در دوران شیوع بیماری کرونا هم بود. مسئولان کشور باید همیشه در راه خدمت به مردم گام بردارند.

فرماندار اصفهان ضمن تقدیر از علی رعایایی معاون سابق برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری اصفهان ادامه داد: بر حسب وظیفه باید از خدمات و تلاش‌های آقای رعایایی که اسوه صبر و پایداری بودند تقدیر کنم. وی مدیری باکفایت، بردبار و سخت‌کوش بود که از زحماتش تشکر می‌کنم.

سیستانی یادآور شد: بر اساس سیاست‌های دولت تدبیر امید و فرموده رئیس جمهور که تاکید کرد باید ٣٠ درصد از پست‌ها و مناسب اداری در اختیار بانوان باشد و بر اساس برخی ملاحظات و با تأیید استاندار اصفهان، سرکار خانم اثنی عشران برای معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری اصفهان انتخاب کردم. با توجه به نزدیکی انتخابات ۱۴۰۰، ضرورت داشت مسائل مربوط به پشتیبانی و برنامه‌ریزی در این امر هرچی سریع‌تر انجام شود.

وی افزود: یکی از خدمات ارزنده آقای رعایایی برگزاری صحیح انتخابات مجلس یازدهم بود که در کمال آرامش و امنیت و با برنامه‌ریزی دقیق انجام شد؛ وی در برابر بروز مشکلات، با صبر و بردباری گام برداشت.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر و با توجه به شرایط تحریمی کشور، باید به حوزه برنامه‌ریزی و اقتصادی نگاه جامعی داشت و با بهره‌گیری از نظرات نخبگان به ویژه در حوزه کشاورزی و آب شهرستان گام‌های بلندی برداشت.

نگرانی در زمینه برگزاری انتخابات وجود ندارد

سهیلا اثنی عشران، معاون جدید برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری اصفهان نیز در این مراسم با بیان اینکه در شرایط فعلی کشور نیازمند مدیریت جهادی هستیم، اظهار کرد: با توجه به اینکه برخی سعی دارند در زمان انتخابات ناامیدی را به مردم القا کنند، لازم است مبحث ارتباط مدیران با مردم به صورت دقیق‌تری انجام شود.

وی افزود: هیچ گونه نگرانی در زمینه برگزاری انتخابات وجود ندارد؛ زیرا با کمک مدیران کارآمد می‌توان به صورت دقیق در عرصه پشتیبانی و برنامه‌ریزی انجام وظیفه کرد.

معاون جدید برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری اصفهان ادامه داد: معاونت برنامه‌ریزی و پشتیبانی با توجه به شیوع بیماری کرونا، وظیفه خطیری را بر عهده دارد. تعداد شعب این معاونت در سطح شهرستان افزایش پیدا کرده و انتظار می‌رود مدیران ظرفیت‌های شایسته خود را در عرصه‌های مختلف ارائه کنند.

اثنی عشران یادآور شد: مجموعه مدیریتی شهرستان اصفهان مانند اعضای مختلف بدن وظایف متفاوتی را بر عهده دارند. انتظار می‌رود دستگاه‌های مختلف، همکاری و هماهنگی برنامه‌های مطلوبی در سطح شهرستان انجام دهند تا هم افزایی بین آنها برای برگزاری مناسب و سالم انتخابات متمرکز شود.

صفر علی رعایایی، معاون سابق برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری اصفهان هم با بیان اینکه در طول خدمت خود بهره فراوانی از آموزه‌های انسانی و اخلاقی مدیران توان مند استان کسب کردم، اظهار کرد: از لطف و همکاری مدیران فرمانداری اصفهان سپاس گذاری می‌کنم. آنچه محقق شده، لطف پروردگار بوده و آنچه به یادگار ماند، بضاعت ناچیز من بوده است.

وی با تشکر از تلاش‌های استاندار اصفهان و فرماندار اصفهان، افزود: از تمامی مدیران، شهرداران، بخشداران و دهداران و شورای اسلامی شهر اصفهان نیز نهایت تشکر را دارم. بی شک بودن کنار شما همکاران افتخاری است که همیشه به آن افتخار می‌کنم.

رضا اخوان، شهردار منطقه ۴ اصفهان هم در این مراسم اظهار کرد: در مدت همکاری با آقای رعایایی صفات نیکی را از وی شاهد بودیم. وی همواره با ایجاد همگرایی بین دستگاه‌ها خدمات ارزنده‌ای را ارائه کرد.

وی افزود: آقای رعایایی علیرغم مشغله‌های کاری خود، همواره در جهت رفع مشکلات مجموعه اداری امیر کبیر همراه و راهگشا بود.

شهردار منطقه ۴ اصفهان ادامه داد: آقایی رعایایی در تصویب لوایح و کمیته تطبیق همکاری‌های ارزنده‌ای را با مجموعه شهرداری داشت. برای خانم اثنی عشران در این پست آرزوی توفیق دارم.

کد خبر 468572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.