جیرفت به مرکز "مانیتورینگ" مجهز می شود

شهردار جیرفت از راه اندازی مرکز مانیتورینگ با هدف کنترل بار ترافیکی، کاهش تصادفات و افزایش امنیت خبرداد.

به گزارش ایمنا، نعمت الله حسین زاده از خریداری و نصب دوربین‌های مدار بسته در سطح شهر جیرفت خبر داد و گفت: نصب دوربین در معابر سطح شهر جیرفت اقدامی مؤثر در راستای امنیت است.

وی هدف از نصب دوربین‌های مداربسته در سطح شهر را کنترل ترافیک و افزایش ضریب امنیت عنوان کرد و افزود: به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر جیرفت تعدادی دوربین نظارت تصویری در مکان‌های پرتردد شهر جیرفت در راستای انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع جرایم در سطح شهر جیرفت نصب شده است.

حسین زاده از راه اندازی سیستم مانیتورینگ نیز خبر داد و اظهار کرد: نصب دوربین‌های مداربسته در سطح شهر همچنان ادامه دارد و به زودی مرکز مانیتورینگ شهر جیرفت با هدف بهره‌مندی از سیستم هوشمند و دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی در سطح شهر به صورت الکترونیکی در راستای کنترل بار ترافیکی و کاهش آمار تصادفات و افزایش امنیت راه اندازی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه با راه اندازی مرکز مانیتورینگ کنترل ترافیک شهری و رعایت قوانین از سوی شهروندان شاهد بهبود وضعیت ترافیک شهر، کاهش آمار تصادفات و سوانح رانندگی خواهیم بود تصریح کرد: با نصب دوربین‌های مداربسته ایجاد امنیت و حراست از لوازم و اماکن عمومی انجام می‌شود که این امر اقدام مناسبی جهت هوشمندسازی پایش تصویری است.

منبع: ایسنا

کد خبر 468565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.