علی اصغر زرگر رئیس هیئت تیراندازی استان تهران شد

انتخابات رئیس هیئت تیراندازی استان تهران امروز(چهارشنبه) در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار و علی اصغر زرگر به عنوان رئیس هیئت انتخاب شد.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، در مجمع انتخاباتی هیئت تیراندازی استان تهران، علی دادگر رئیس فدراسیون به عنوان ریاست مجمع و نصرالله پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان به عنوان نایب رئیس مجمع حضور داشتند و طی آن علی اصغر زرگر با کسب ۹ رأی از ۱۷ رأی مأخوذه برای چهار سال آینده ریاست هیأت تیراندازی استان تهران را برعهده گرفت.

در ابتدای این جلسه پریچهره با اشاره به اینکه همه شرکت کنندگان در مجمع از دلسوزان و متخصصین این رشته هستند، گفت: هر فردی که رأی آورد، قطعاً متخصص و متعهد است و باید در نظر داشته باشد، هر واژه‌ای که به کار خواهد برد و هر برنامه‌ای که برای چهار سال آینده ارائه می‌دهد، باید به آن عمل کند.

وی افزود: ما نیز پیگیر برنامه‌های وعده داده شده هستیم. انتخاب فرد اصلح برای چهار سال، دلیل بر این نیست که حتی اگر کم کاری کرد، همچنان چهار سال فرصت دارد تا در رأس هیأت حضور داشته باشد. فرصت‌سوزی خلاف عرف است و ما نیز نخواهیم گذاشت و چنانچه به تعهدات شأن عمل نکنند تا پایان دوره ۴ ساله صبر نخواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران افزود: این نکته برای تمامی هیئت‌های ورزشی صدق می‌کند و اگر رؤسای انتخابی به تعهدات خود عمل نکنند، قطعاً پیگیر خواهیم بود.

رئیس فدراسیون تیراندازی نیز با بیان اینکه ما از هیئت استان تهران و همه هیئت‌های کل کشور در چندین مورد متوقع هستیم؛ اولین آن هماهنگی با اداره کل و اینکه این اداره پیگیر مطالبات هیأت تحت پوشش خود باشد، بعدی شفافیت مالی که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و استفاده از تمامی عزیزان که امروز به عنوان کاندید هستند، اما رأی نیاوردند از نکات دیگر است.

علی دادگر ادامه داد: امروز باید رقابت را به رفاقت تبدیل کرده و جمع حاضر را مدیریت کرد تا بتوان از تمامی ظرفیت‌ها استفاده برد.

لازم به ذکر است در انتخابات هیأت تیراندازی استان تهران، ۱۱ نفر ثبت نام کرده بودند که با غیبت سه نفر و انصراف دو نفر دیگر، هفت کاندیدا باقی ماندند که در مرحله اول رأی گیری، ابراهیم حاتمی ۳ رأی، علی اصغر زرگر ۷ رأی و سید جعفر موسوی ۷ رأی را به خود اختصاص دادند تا انتخابات به مرحله دوم کشیده شود. در دور دوم و در رقابتی نزدیک علی اصغر زرگر ۹ رأی و سید جعفر موسوی ۸ رأی از مجموع ۱۷ آرای مجمع را به خود اختصاص دادند و بدین ترتیب علی اصغر زرگر به عنوان رئیس جدید هیئت تیراندازی انتخاب شد.

در پایان جلسه، علی دادگر از زحمات راحله خیرالله زاده سرپرست موقت هیئت تقدیر و حکم ریاست را به زرگر اعطا کرد.

کد خبر 468475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.