سپاهان- پیکان/ مصاف با حریفی که سپاهان را از سهمیه آسیا محروم کرد

تیم فوتبال سپاهان در دیداری حساس به مصاف تیم هم امتیاز خود در جدول رده بندی می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، فردا از ساعت ۱۵ تیم‌های سپاهان و پیکان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های سپاهان و پیکان

جمعه، ۲۶ دی ماه، ساعت ۱۵:۰۰

ورزشگاه: نقش جهان

داور: روح الله شریفی

پخش زنده: شبکه اصفهان

آخرین جدال: پیکان یک_سپاهان یک

سپاهان نمی‌خواهد بیش از این عقب بیفتد

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر، سپاهان و پیکان، دو تیم ۱۶ امتیازی که به ترتیب در رده‌های سوم و پنجم جدول حضور دارند در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می‌روند. با توجه به جدال رو در روی دیگر تیم‌هایی که همین حدود امتیاز جمع کرده‌اند، برنده جدال سپاهان و پیکان می‌تواند خود را از دیگر تیم‌ها جدا کند و به صدر جدول نزدیک شود.

سپاهان در این فصل با محرم نویدکیا عملکرد سینوسی داشته است و کار آن نه ناامید کننده بوده و نه ایده آل بوده است. با این حال توقف خانگی هفته گذشته برابر فولاد که یکی از رقبای مستقیم برای قهرمانی یا کسب سهمیه آسیایی به شمار می‌رود به ضرر سپاهان تمام شد و کسب نکردن تمام امتیازات خانگی این دیدار باعث شد سپاهان بیش از گذشته از صدر جدول عقب بیفتد.

فردا اما سپاهان در دومین هفته متوالی میزبان یک تیم مدعی در ورزشگاه نقش جهان است، تیمی که با مهدی تارتار در این فصل نتایج خوبی گرفته است و با پتانسیلی به مراتب کمتر از سپاهان، دقیقاً مانند آن امتیاز جمع کرده است. پیکان با مهدی تارتار مهمان ناخوانده تیم‌های بالای جدولی است و یکی از تیم‌های خوب لیگ بیستم تا این مقطع از رقابت‌هاست.

مصاف سپاهان با پیکان یادآور جدال هفته آخر فصل گذشته است، جایی که در تهران سپاهان با توقف برابر پیکان از کسب سهمیه آسیایی جا ماند و به نوعی پیکان و عبدالله ویسی، سرمربی وقت این تیم مانع آسیایی شدن سپاهان برای دومین فصل متوالی شدند تا تیمی که در نیم فصل نخست جزو دو تیم اول جدول بود حتی نتواند به عنوان یکی از ۴ تیم نخست جدول، سهمیه آسیایی کسب کند.

نکته منفی در این دیدار برای پیکان این است که از آخرین دیدار رسمی شاگردان تارتار ۱۰ روز می‌گذرد و شاید این امر باعث شود بازیکنان پیکان از فرم بازی خارج شده باشند، البته شاگردان تارتار روز یکشنبه در دیداری دوستانه به مصاف گل گهر رفته‌اند که این دیدار با پیروزی ۳ بر یک گل گهر به پایان رسید. در سوی دیگر اما بازیکنان سپاهان شرایط متفاوتی دارند و ۵ روز بعد از دیدار سنگین با فولاد باید به مصاف پیکان بروند، این سومین بازی سنگین سپاهان در ۱۰ روز گذشته خواهد بود، پرسپولیس، فولاد و پیکان ۳ حریفی هستند که سپاهان در ۱۰ روز به مصاف آنها رفته و می‌رود.

سپاهان در حالی به مصاف پیکان می‌رود که تنها مهدی کیانی که چند وقتی است به دلایل نامعلوم در تمرینات سپاهان حاضر نمی‌شود در این بازی غایب خواهد بود و دیگر بازیکنان سپاهان از جمله رسول نویدکیا و رضا دهقانی که پیش از این دچار مصدومیت بودند در دسترس کادر فنی سپاهان هستند.

گفتنی است ۳ بازیکن پیکان در روزهای اخیر با فسخ قراردادشان با پیکان از این باشگاه جدا شده‌اند؛ حجت حق وردی، مهدی شریفی و وحید شیخ ویسی.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، مرتضی منصوری، امید نورافکن، گئورگی گولسیانی، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد کریمی، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و کی‌روس استنلی

ترکیب احتمالی پیکان:

محمد دریس، آرش قادری، نادر محمدی، امیرحسین جدی، سید محمد ستاری، حسین پورامینی، محمد نوری، مجید عیدی، اسماعیل بابایی، امیر روستایی و ابراهیم صالحی

کد خبر 468442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.