اشتباهات داوری تیم ما را نابود کرد

سرمربی تیم حفاری اهواز گفت: اشتباهات داوری تیم ما را در این بازی نابود کرد، در نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم و این تصمیمات باعث شد بازی از دستمان خارج شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیارش علاسوند امروز پس از شکست ۵ بر ۲ تیمش مقابل بازار روز کوثر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نتیجه حقیقی این بازی چنین نبود و عملکرد ضعیف داور تأثیر مستقیمی بر روی نتیجه این بازی داشت، تیم ما در بحران قرار دارد و در راستای خارج شدن از این بحران بودیم اما اشتباهات داوری باعث شد تیم ما در این بازی نتیجه مناسب را کسب نکند.

وی ادامه داد: اتفاقی که در پایان نیمه اول رخ داد تیم ما را از هم دگرگون کرد و ما تمرکزمان را از دست دادیم، چنین اتفاقی برای ما در بازی گذشته مقابل مس رخ داد اما داور این گل را مردود اعلام کرد. در فوتسال var وجود ندارد و نباید داور پس از گرفتن تصمیم، نظر خود را عوض کند.

سرمربی تیم حفاری اهواز افزود: اشتباهات داوری تیم ما را در این بازی نابود کرد، در نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم و این تصمیمات باعث شد بازی از دستمان خارج شود. بازیکنان در این بازی شرایط روانی خوبی نداشتند و نتوانستند خوب عمل کنند، از هواداران تیم عذر خواهی می‌کنم و امیدوارم شرایط تیم حفاری در آینده بهتر شود.

کد خبر 468425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.