پیروزی دلچسب بازار کوثر در خانه

تیم بازار روز کوثر توانست در یک بازی خانگی تیم حفاری اهواز را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ امروز (چهارشنبه ۲۴ دی ماه) تیم بازار روز کوثر در ورزشگاه پیروزی از ساعت ۱۵ میزبان تیم حفاری اهواز بود که این دیدار با نتیجه ۵ بر ۲ به سود تیم میزبان به پایان رسید.

هفته ششم لیگ برتر فوتسال

دیدار تیم‌های بازارهای روز کوثر و حفاری اهواز

ورزشگاه: پیروزی، اصفهان

اخطار: ابراهیم حسینی

اخراج:

گلزنان:

بازارهای کوثر: مسعود گیاه‌چیان (دقیقه ۱۵)، ابراهیم حسینی (دقیقه ۲۰)، کامبیز گمرکی (دقیقه ۳۲)

حفاری اهواز: سعید ممبینی (دقیقه ۵)، هومن یعقوبی نژاد (دقیقه ۱۲)

بازارهای روز کوثر اصفهان: محمد نوید بخش، مجید کیانی، مسعود گیاه‌چیان، احسان جزینی، احسان فیروز پور، احمدرضا نظری، ابراهیم حسینی، کامبیز گمرکی، حسین حمید زاده، مهدی کاظمی، حمید رضا نظری

سرمربی: سعید رستمی

حفاری اهواز: فرید نمازی، احمد ملاعلی، رشید قلی پور، حسین فهیمی مقدم، هومن یعقوبی نژاد، محمد رضا پیکان روز، سینا ممبینی، سعید ممبینی، مرتضی طاهر پور، امید خانی، امید رستمی، سعید ترابیده

سرمربی: کیارش علاسوند

شرح بازی:

نیمه اول:

بازی را تیم کوثر هجومی شروع کرد و با شوت‌های پی در پی بازیکنان دروازه تیم حفاری را تهدید می‌کرد. تا دقیقه ۵ بازی تیم کوثر به حملات خود ادامه می‌داد اما بر روی یک اشتباه فردی سعید ممبینی توانست دروازه تیم کوثر را باز کند و نتیجه را یک بر صفر به سود تیمحفاری بکند، بعد از گل تیم حفاری کوثر شدت حملات خود را بالا برد اما دفاع خوب تیم حفاری اجازه گلزنی به زرد پوشان را ندادند، در ادامه و در دقیقه ۱۲ بازهم بر روی یک اشتباه فردی و این بار هومن یعقوبی نژاد برای بار دوم دروازه تیم بازار روز کوثر را باز کرد. پس ازگل دوم کوثر با تمرکز بیشتری بازی کرد و در دقیقه ۱۵ مسعود گیاهچیان یکی از گل‌های خورده را جبران کرد و اختلاف را به یک گل رساند، در لحظات پایانی روی اشتباه دروازبان توپ وارد دروازه تیم حفاری شد و با اعتراضات شدید این توپ گل اعلام شد و نیمه اول با نتیجه ۱ بر ۱ به پایان رسید.

نیمه دوم:

نیمه دوم را نیز کوثر با مالکیت توپ خود آغاز کرد اما بازهم اهوازی‌ها با دفاع خوب اجازه گلزنی به تیم کوثر را ندادند. در دقیقه ۲۵ بازی حفاری فشار خود را زیاد کرد و ضربات پی در پی را به سمت دروازه نوید بخش زدند اما این دروازبان آنها را دفع کرد. بعد از آن بازی پایاپای پیش رفت و هر دو تیم حملاتی را انجام دادند اما نتیجه‌ای نداد، در دقیقه ۳۲ کامبیز گمرکی از روی یک ضربه ایستگاهی دروازه تیم حفاری را باز کرد و اختلاف را با تیم کوثر به یک گل رساند. پس از گل سوم تیم حفاری از پاور پلی استفاده کرد و همین موضوع باعث شد حسین حمید زاده از راه دور دروازه حفاری را باز کند و همچنین در دقیقه پایانی این بازی محمد نوید بخش دروازه‌بان تیم کوثر از راه دور دروازه خفاری را باز کرد، در پایان تیم بازارهای کوثر با نتیجه ۵ بر ۲ پیروز این بازی شد.

گل‌ها:

دقیقه ۵: سعید ممبینی بر روی اشتباه فردی بازیکنان کوثر توانست دروازه نوید بخش را از یک زاویه بشته باز کند.

دقیقه ۱۲: هومن یعقوبی نژاد بر روی یک کار تیمی توانست دروازه تیم کوثر را باز کند و اختلاف تیمش را با این تیم اصفهانی به دو گل برساند.

دقیقه ۱۵: تیم بازارهای کوثر با یک بازی حساب شده توانست توپ را به مسعود گیاه‌چیان برساند تا او با یک ضربه دقیق اختلاف را به یک گل برساند.

دقیقه ۱۹: بر روی اشتباه دروازبان تیم حفاری ابراهیم حسینی توانست دروازه حفاری را باز کند و نتیجه را مساوی کند

دقیقه ۳۲: کامبیز گمرکی از روی یک ضربه ایستگاه‌های دروازه حفاری را باز کرد و نتیجه بازی را ۳ بر دو کرد.

دقیقه ۳۵: پس از گل سوم تیم حفاری از پاور پلی استفاده کرد و همین موضوع باعث شد حسین حمید زاده از راه دور دروازه حفاری را باز کند.

دقیقه ۴۰: محمد نوید بخش از راه دور دروازه تیم حفاری را برای بار پنجم باز کرد.

نکات ویژه:

*تیم کوثر در نیمه اول به شدت به تصمیمات داور معترض بود، دلیل این اعتراض‌ها خطا اعلام نکردن برخی صحنه‌ها توسط داور بود.

*تیم حفاری به گل دوم تیم کوثر معترض بود.

*تیم حفاری پس از دریافت گل سوم از پاور پلی استفاده کرد.

کد خبر 468413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.