خانزادی: ناوبندر مکران مظهور هوش و ذکاوت جوانان ایرانی است

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوبندر بالگردبر مکران مظهر هوش و ذکاوت جوانان ایرانی است که قادر است از هر امکان و ظرفیتی توانایی‌هایی نو و ارزشمند بیافریند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی روز چهارشنبه در آئین الحاق ناو موشک‌انداز زره و ناو بندر بالگردبر مکران به ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش اظهار کرد: سواحل مکران و دریای عمان امروز شاهد خلق حماسه‌ای از جنس استقلال و خودکفایی است که طعنه به تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی زده است.

وی افزود: طراحان، صنعتگران، کارخانجات، متخصصان، فرماندهان، مدیران و ستادهای نیروی دریایی در رده‌های مختلف همگی اهتمام ویژه‌ای را پای کار آورده‌اند تا امروز طعم شیرین خودکفایی و تداوم امنیت بومی را در این خطه ارزشمند از سواحل ایران اسلامی که دروازه طلایی ارتباط تمدن ایرانی و اسلامی با دریاها و جهان است را با تمام وجود احساس کنیم و این اراده ملی را که تاکید بر صلح و امنیت پایدار مقتدرانه دارد به منطقه و جهان عرضه کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: ناو موشک‌انداز زره شناوری چابک و پرتوان است که حاصل تلاش شبانه‌روزی و پرفشار مهندسان و صنعتگران نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مجموعه فرماندهی ساخت شناوری و کارخانجات نداجا و حمایت و همراهی مجموعه عظیم وابسته به وزارت دفاع و همه مراکز علمی و صنعتی و دانشگاهی ایران عزیز است که امروز به منصه ظهور رسیده و آماده است به مأموریت گشت دریایی اعزام شود و مظهر تحکیم امنیت در دریا باشد.

وی با بیان اینکه هدایت و راهبری این آرایه پیچیده دفاعی به دست فرزندان و سربازان ولایت از نسل انقلاب بوده است، اظهار کرد: ناو بندر بالگردبر مکران مظهر هوش و ذکاوت جوانان ایرانی است که قادر است از هر امکان و ظرفیتی توانایی‌هایی نو و ارزشمند بیافریند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: این ناو بندر ظرفیت عظیمی است که دست بلند ملت ایران را در دریاهای آزاد امتداد می‌بخشد و نظم و امنیت بیشتر را با توسعه قدرت دریایی ایران اسلامی به اقیانوس‌ها، به ارمغان خواهد آورد.

خانزادی تصریح کرد: دشمنان و یاوه‌گویانی که به تحریم‌های مضحک متوسل شده‌اند بدانند ایران و اراده ایرانی قابل متوقف کردن نیست.

وی تاکید کرد: اطمینان داریم که زمان افول استکبار جهانی فرا رسیده است و موقع آن است که استکبار و ایادی سرسپرده‌اش بدهی شأن را به ایران و ایرانی بپردازند که نشانه‌های آن در عمق سرزمین استکبار جهانی نمایان شده و هیمنه دروغین‌شان در حال فرو ریختن است.

کد خبر 468404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.