شهر امام‌ رضا(ع) را با اقدامات مشترک می‌سازیم

رئیس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار شورای شهر مشهد گفت: اگر می‌خواهیم برای مناطق کم‌برخوردار کار کنیم، فقط و فقط یک راه وجود دارد آن هم اقدامات مشترک است.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، رمضانعلی فیضی در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث مجتمع مسکونی یک هزار واحدی امام‌رضا (ع) با بیان اینکه شورای پنجم شهر مشهد و مدیریت شهری در این دوره به برکت هم‌افزایی و کار مشترک توفیقات بسیاری را کسب کرده، اظهار کرد: حافظه تاریخی مشهدالرضا (ع) و حافظه مردم شریف ساکن این شهر مذهبی تلاش‌های ایثارگرانه، شبانه‌روزی و مجاهدانه خادمان خود در پهنه بزرگ شهر را که پیوسته مشغول خدمتگزاری بوده‌اند، به خاطر خواهند سپرد.

فیضی در ادامه گفت: امروز و با آغاز عملیات اجرایی احداث مجتمع مسکونی یک هزار واحدی امام‌رضا (ع)، فصل جدیدی از خدمتگزاری و ساماندهی را آغاز کرده‌ایم؛ آن هم ویژه اقشار نیازمند خدمات و افرادی که بیش از دیگران صاحب نظام و انقلاب بوده و هستند.

وی با بیان اینکه در این دوره کلیت مشهد، از شمال تا جنوب و شرق تا غرب، مشحون از عملیات عمرانی، سازندگی و بالندگی است، افزود: مردم به خوبی گواهی می‌دهند که امروز در نقطه نقطه شهر، پروژه‌های عمرانی بزرگ و سترگی درحال ساخت و اجراست و نقش مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار شهر مشهد در بحث ارائه این خدمات کاملاً بارز و برجسته است.

رئیس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: شورای پنجم و مدیریت شهری در این دوره، این خدمات را براساس دو رویکرد بنیادی و اساسی، یعنی تحقق عدالت‌محوری و عدالت تمام‌پهنه‌ای و همچنین احترام و تکریم حقوق شهروندی، به شمول همه اقشار و شهروندان و مناطق و پهنه‌های جغرافیایی و اجتماعی و اقتصادی شهر دنبال کرده‌ایم.

فیضی با بیان اینکه تمام این خدمات و اقدامات ثمره تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران ما در مدیریت شهری و در رأس آن، شهردار مشهد محقق و درحال اجراست، گفت: اگر می‌خواهیم برای این مردم و مناطق کم‌برخوردار کار کنیم، فقط و فقط یک راه وجود دارد، آن هم اقدامات مشترک است.

وی در پایان، پروژه ساخت مجتمع مسکونی یک هزار واحدی امام رضا (ع) را ثمره اقدام مشترک نهادهایی چون استانداری، شورای شهر مشهد، شهرداری و آستان قدس رضوی و کمیته امداد امام‌خمینی (ره) دانست و تصریح کرد: در ادامه راه نیز همچون گذشته دست‌ها را به یکدیگر می‌دهیم و شهر امام‌رضا (ع) می‌سازیم.

کد خبر 468389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.