داستان عجیب کمک بزرگی که رونالدینیو به مسی کرد

شاید کمتر کسی باور کند که کریستیانو رونالدو در یک قدمی پیوستن به بارسلونا بود اما نهایتاً سرنوشت داستان دیگری را برای این بازیکن رقم زد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، حضور رونالدینیو در ترکیب بارسلونا آن هم در ابتدای زمان حضور مسی در ترکیب آبی و اناری‌ها به طور قطع اتفاق بسیار خوبی برای این بازیکن آرژانتینی بود و او درس‌های زیادی از اسطوره برزیلی گرفته است.

اگرچه رونالدینیو در طول دوران حضورش در بارسلونا کمک زیادی به رشد و پیشرفت مسی کرد، اما حالا خبری منتشر شده است که مبنی بر آن، رونالدینیو مانع از پیوستن رونالدو به بارسلونا شد و همین مسئله تأثیر بسزایی هم در دوران مسی در بارسلونا داشت و هم دنیای فوتبال را تغییر داد.

خوان لاپورتا، مدیر باشگاه بارسلونا در آن زمان، اعلام کرد که باشگاه بارسلونا تا حد زیادی به خدمت گرفتن رونالدو نزدیک شده بود: زمانی که ما می‌خواستیم رونالدینیو را به خدمت بگیریم، کریستیانو رونالدو در اسپورتینگ پرتغال بازی می‌کرد. باشگاه اسپورتینگ به ما گفته بود که رونالدو را با مبلغ ۱۹ میلیون یورو به منچستر یونایتد فروخته اما حاضر است با مبلغ کمتری با ما به توافق برسد.

وی ادامه داد: در واقع آن‌ها حاضر بودند با ۱۷ میلیون یورو رونالدو را به ما بفروشند اما در آن زمان روی رونالدینیو سرمایه گذاری کرده بودیم و می‌خواستیم او را به بارسلون بیاوریم. با همه این تفاسیر ترجیح دادیم که از خرید رونالدو خودداری کنیم و امروز به خاطر تصمیمی که گرفته ام پشیمان نیستم.

به این ترتیب، باشگاه بارسلونا که در یک قدمی به خدمت گرفتن رونالدو بود از خرید این بازیکن صرف نظر کرد تا به جای او رونالدینیو را به خدمت بگیرد و بارسلونا تنها یکی از ستارگان عصر فعلی فوتبال را در اختیار داشته باشد. تصمیمی که رونالدو را به منچستر و سپس رئال مادرید برد تا او یک رقابت چندین و چند ساله را با مسی آغاز کند.

کد خبر 468379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.