امباپه قربانی نقشه جدید پاریس؟

یک مربی آرژانتینی در سکان هدایت پاریس سن ژرمن شاید باعث شود تا تمامی معادلات نقل و انتقالاتی بهم بخورد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، در طی چند فصل اخیر باشگاه پاریس سن ژرمن همیشه یکی از تیم‌هایی بوده است که نقش مهمی در جریان اتفاقات نقل و انتقالاتی ایفا کرده و تصمیمات این تیم بیش‌تر از همیشه تبدیل به بمب نقل و انتقالاتی شده است.

با به خدمت گرفتن مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی حالا تمامی معادلات ممکن است تغییر کند و تفکرات این مربی در کنار تمایلش به کار با بازیکنان هموطن شاید باعث شود تا در بازه‌های نقل و انتقالاتی پیش رو اتفاقات بزرگی را شاهد باشیم.

خبرگزاری‌های متعدد بارها اشاره کرده‌اند که پوچتینو تمایل زیادی دارد تا در ترکیب تیم خود بتواند از حضور لیونل مسی و سرخیو آگوئرو، ستاره‌های تیم‌های بارسلونا و منچسترسیتی استفاده کند. این بازیکنان آرژانتینی اولویت بسیاری برای سرمربی جدید پاریسی‌ها دارند و به همین خاطر به احتمال زیاد مالکان باشگاه پی اس جی برای به خدمت گرفتن این بازیکن اقدام کنند.

در این بین به دلیل تمایل بسیار زیاد باشگاه‌ها برای به خدمت گرفتن ستاره جوان و فرانسوی پی اس جی، کیلیان امباپه، دور از انتظار نیست که این بازیکن قربانی برنامه‌ها و نقشه‌های پوچتینو شود. فروش امباپه می‌تواند کمک مالی زیادی به تحقق نقشه‌های آتی پوچتینو کند و با فروش وی، منابع مالی به سهولت تأمین خواهند شد.

البته مبلغی که پاریسی‌ها برای فروش امباپه در نظر دارند بدون شک بسیار زیاد است. با توجه به شرایط سخت ناشی از شیوع ویروس کرونا، باشگاه ممکن است نقشه‌های جایگزینی برای به خدمت گرفتن امباپه ارائه دهد و به نظر نمی‌رسد که تمام مبلغ لازم برای به خدمت گرفتن این بازیکن را مستقیماً پرداخت کنند.

کد خبر 468373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.