رفع معضل آبگرفتگی معابر شهر مشهد

معاون خدمات شهری شهردار مشهد از انجام اقدامات مناسب در سال جاری برای رفع معضلات ناشی از آبگرفتگی در پی بارش نزولات آسمانی و همچنین برنامه‌ریزی برای ساماندهی اراضی رها شده در شهر مشهد خبر داد.

مهدی یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در ادامه بازدیدهای منطقه‌ای و شرکت در جلسه هماهنگی پروژه‌ای فضای سبز، خدمات شهری و استقبال از بهار مناطق ۱۳ گانه شهر مشهد، با حضور در مناطق هفت و پنج شهرداری، اظهار کرد: در سال‌ جاری در راستای مقابله با هرگونه آبگرفتگی در سطح شهر مشهد در مناطق ۱۳ گانه اقدامات بسیار مناسبی شده است و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها مقرر شده تا با تدوین برنامه‌های مناسب نسبت به ساماندهی اراضی رها شده در سطح مناطق شهر مشهد اقدام شود.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام استقبال از بهار و لزوم هماهنگی همه بخش‌های شهرداری مشهد برای خدمت‌رسانی مطلوب به زائران و مجاوران حریم رضوی، هماهنگی‌های لازم و تخصیص اعتبارات مورد نظر به منظور رفع نقص و مرمت معابر بوستان‌ها، مبلمان شهری، نصب آبخوری‌های سه سطحی و مرمت سایر آبخوری‌ها و بازپیرایی سرویس‌های بهداشتی در سطح این دو منطقه صورت گرفت.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد تصریح کرد: همچنین مقرر شد به صورت ویژه، معابر مناطق هفت و پنج شهرداری مشهد همزمان با ایام استقبال از بهار و اعیاد مذهبی پیش رو در اسفند سال جاری و فروردین ۱۴۰۰ نورپردازی شود.

وی با بیان اینکه در بررسی روند اجرای پروژه‌های فضای سبز منطقه پنج نیز پیشرفت مناسبی شده است، گفت: با توجه به اینکه این منطقه نسبت به برخی دیگر از مناطق شهر مشهد از سرانه فضای سبز کمتری برخوردار است، مقرر شد مطالعات احداث دو بوستان بزرگ در این منطقه برای سال آینده در دستور کار قرار بگیرد.

یعقوبی تصریح کرد: تکمیل نورپردازی شبانه بزرگراه شهید بابا نظر، اجرای طرح نورپردازی ویژه در بلوار میرزا کوچک‌خان، مفتح و ولایت نیز در دستور کار منطقه قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در استقبال از بهار ۱۴۰۰، المان‌ها و طرح‌های گل‌کاری مختلفی نیز در این دو منطقه اجرایی خواهد شد.

کد خبر 468360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.