برنامه‌های شبکه نسیم برای سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) اعلام شد

شبکه نسیم در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با پخش ویژه برنامه های متعدد حال و هوایی متفاوت برای مخاطبان ایجاد می کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، پنجشنبه ۲۵ دی ماه برنامه «کتاب باز»، ویژه برنامه «نسیم آوا»، «نمای نزدیک»، مستند پرتره «رخ»، «هزار داستان»، سریال «گشت پلیس» و «تور بزرگ» برای این روز پیش بینی شده است.

برنامه «کتاب باز» طبق روال جدول پخش شبکه نسیم شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۹ با اجرای سروش صحت میزبان اهالی این حوزه و منعطف این روزهای غمبار خواهد بود.

مجموعه نمایشی «گشت پلیس» با نقش آفرینی فرهاد قائمیان، امیررضا دلاوری، برزو ارجمند و… به کارگردانی مهرداد خوشبخت در پنج قسمت در ساعت ۲۰ تدارک دیده شده است.

«هزار داستان» در این شب‌ها ساعت ۲۱ با روایت متفاوت از زندگی و بیان تجربه‌های درس‌آموز با میزبانی نصرالله مدقالچی، شهرام عبدلی، رزیتا غفاری، لاله صبوری و مرجان گلچین، میهمان خانه‌های گرم شما است.

پشت صحنه جذاب سینمای ایران در «نمای نزدیک» به نمایش در می‌آید در این نوبت علاقه مندان می‌توانند روند تولید فیلم «خروج»، «سد معبر»، «سوءتفاهم»، «پرسه در مه» و «آبادان ۱۱۶۰» را در ساعت ۲۲ به تماشا بنشینند.

ویژه برنامه «نسیم آوا» با دعوت از خوانندگان که در رثای حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها تولید اثر داشتند، هر شب ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن می‌رود. چنگیز حبیبیان، مهراج محمدی، مهدی شکوهی و محمد حشمتی مهمان این برنامه هستند.

مستند «تور بزرگ» متمرکز در شناخت و قابلیت‌های خودرو در فضاهای متنوع و مناطق جذاب طبیعی است. این مجموعه پر طرفدار که در بین علاقه مندان به این رشته جایگاه ویژه و برجسته ای پیدا کرده است را می‌توانید ساعت ۲۳ بیننده باشید.

مجموعه مستند پرتره «رخ» از هنرمندان برجسته کشور امین تارخ، داریوش فرهنگ، سعید نیکپور، میکائیل نشانی و مسعود کرامتی برای این شب‌ها در ساعت ۲۴ پیش بینی شده است.

کد خبر 468344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.