آگوئرو و جایگاهی که از دست داد

شاید کمتر کسی فکر می کرد که در زمان حضور آگوئرو در منچستر سیتی، این ستاره آرژانتینی نیمکت‌نشین شود و جایگاه ارزشمند خود در این تیم را از دست بدهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، گل‌های فراوان سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی طی سال‌های حضور این بازیکن در ترکیب این تیم باعث شد تا بسیاری از هواداران به حضور او در لباس سیتیزن ها عادت کرده باشند و به نوعی زندگی بدون او غیرممکن شود.

او که در طول حدود ۱۰ سال حضورش در جمع منچستری‌ها موفق به زدن ۲۵۶ گل شده است نه تنها برترین گلزن تاریخ این باشگاه محسوب می‌شود، بلکه طی سالیان اخیر همیشه به عنوان یکی از بهترین مهاجمان نوک دنیا شناخته شده و بسیاری او را تکرار نشدنی‌ترین بازیکن تاریخ من سیتی می‌دانند.

هر چند که آگوئرو در قلب بسیاری از هواداران سیتی جایگاه ویژه دارد، اما طی چند ماه اخیر مثل گذشته برای تیمش تأثیرگذار نبوده و پپ گواردیولا زندگی بدون او را ممکن کرده است. پس از مصدومیت از ناحیه زانو و فرارسیدن تعطیلی ناشی از شیوع کرونا، آگوئرو هم کم کم جایگاه خود را در اندیشه‌های پپ از دست داد و دیگر نتوانست عملکرد خوب همیشگی خود را تکرار کند.

این روزها البته سیتیزن ها نیز شرایط خوبی ندارند و طی هفته‌های اخیر با مشکل گلزنی مواجه شده‌اند. اگرچه آگوئرو دیگر مثل قبل بازیکن ترکیب اصلی تیمش نیست اما می‌تواند با یک گل و اثبات دوباره توانمندی‌هایش، جایگاه خود را در ترکیب گواردیولا پیدا کرده و نشان دهد که شایسته تشویق‌های چندین و چند ساله بوده است.

کد خبر 468335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.